Spring naar bijdragen

Goede boxen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hallo

Ik wil boxen gaan kopen voor de ipad die ik binnekort ga kopen. Maar ik weet niet welke boxen goed zijn, de logitech z515 lijken me goed, maar ik zie bij reviews dat het geluid slecht is.

Ik luister vooral house en hardstyle muziek, dus ik zou graag willen dat de boxen dat geluid aankunnen, en mooi en zuiver laat klinken, en de boxen moet hard gezet kunnen worden en dan nog steeds een zuiver geluid geven.

Mijn budget is ongever 100 - 150€ en als het echt moet 200€.

Het merk maakt mij niks uit.

Martijn1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

http://tweakers.net/pricewatch/271381/harman-kardon-soundsticks-iii.html

Die zijn wel erg goed. ;) Maar ja, dan moet je er eigenlijk ook nog een geluidskaart à 100-150 euro bij halen om het goede geluid uit de speakers te laten komen. Die twee zaken (geluidskaart + speakers) zorgen in vrijwel gelijke mate voor de kwaliteitsbeleving van geluid. Dat zou je budget aardig oprekken, al kun je het natuurlijk proberen zonder kaart.

Aan te raden kaartjes zonder extra pre-amps, etc: http://tweakers.net/pricewatch/cat/53/geluidskaarten.html?keyword=&priceMin=90&priceMax=135&scoreMin=0&scoreMax=5&b=5&b=304&f402=1006&f402=1008&f403=962&f403=861&f403=3499&f403=864

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

nee, ik wil eigenlijk gewoon een box, waar ik de ipad/telefoon/ laptop op kan aansluiten met een kabeltje, het liefste maar 1 box

bijv zoiets :

http://www.bose.nl/NL/nl/landing-page/sounddockII/?mc=NL/02WPS0001

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik kan je nu al vertellen dat als je een alles in een oplossing wil dus zo'n Bose box gebeuren dat daar niet lekker Hardstyle etc uit gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hard plus zuiver geluid zal met dat genre ook niet geweldig zijn, denk ik... Er zitten afaik grote toonverschillen in, dus je hebt in prinicipe verscheidene drivers nodig. In ieder geval, dat zou voor in-ears wel het geval zijn. Ik heb gewoonweg te weinig ervaring met docks om iets moois uit te kunnen kiezen. Is er wel veel keus dan, voor de iPad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

veel docks voor de ipad zijn dr niet. Ik sluit m gewoon aan op mn philips spa5300/10, Goeie prijs/kwaliteit verhouding en mooie diepe bass. (maar deze staat gewoon altijd op mn bureau en aangesloten op mn pc (bijna nooit op ipad omdat toch dezelfde muziek op pc staat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...