Spring naar bijdragen

[DS] R4i Gold: "sorry, the card is not supported please power off now"


tweetygrunn

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik kreeg van iemand een DSi xl die ze zelf niet werkend kon krijgen met een flashcard. Maar wat ik ook doe, mij lukt het ook niet.

Ze heeft een gele R4i gold kaart. heb op de site van die kaart gekeken www.r4i-gold.com en daar het software weggehaald. De DSi heeft als firmeware  1.4.3E dus ook daar de update voor gedownload. Alles op het kaartje gezet, oude ds erbij om de update te doen. Krijg ik de melding "sorry the card is not supported please power off now". Wie heeft enig idee hoe of ik het kaartje werkend kan krijgen voor deze dsi xl. Ligt het misschien aan die gele kaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk ff op het doosje van je kaartje/kaartje welke site daarop staat, want er zijn zo veel verschillende R4i Gold kaarten dat ze allemaal een eigen en andere site hebben. Of staat die www.r4i-gold.com op jouw kaartje/doosje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja die site staat inderdaad op het doosje. En daar heb ik dus ook de update voor de 1.4.3 E weg. En de bij behorende software. Heb nu via mijn eigen dsi xl geprobeert of ik de update kon doen. die heeft 1.4.1 maar ook dit wil niet. Zelf gebruik ik een acekard 2i voor mijn ds. Die gele kaarten ken ik eerlijk gezegd ook niet. En heb er al veel werkend moeten maken voor anderen  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dit staat er op de site: How to upgrade products labeled “V1.4.1†or “3DSâ€.......

Staat er dus ook V1.4.1 op het kaartje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Op het gele kaartje staat R4 i en dan zo'n groen dingetje met daarin V1.41

Daarna heb ik dit gedownload en op het kaartje gezet

r4i-gold V1.4.3 Upgrade Firmware 【Download】

R4i Dutch V1.67b【Download】

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En die doet het dus niet? Dan weet ik het ook niet echt meer.  :-[ Formatteer eens de SD-kaart naar FAT32, misschien doet die het dan wel. Als dat niet werkt denk ik maar een nieuw kaartje kopen, want dat ik snap het dan ook niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Had het formatteren al een paar keer gedaan. En hij stond al op FAT32. Nog maar een keer gedaan en noppes. Het werkt gewoon niet. Ze krijgt van mij ook het advies om maar een andere kaart te kopen. Ben er nu al een week mee bezig en het wil gewoon niet lukken. Kan ook niks meer bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ze krijgt van mij ook het advies om maar een andere kaart te kopen.

Je kan haar adviseren op een Acekard 2i te kopen: http://nintendokorting.nl/home?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=24&category_id=1

Werkt op DSi en DS en word geupdate en heeft een anti-piracy patch dus 99% van alle nieuwe spellen doen het gewoon  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...