Spring naar bijdragen

pc samenstellen i7


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hoofdvragen

ik heb een budget van 1000 tot 1500

ik wil hem graag gebruiken om te gamen.

Ik wil er graag 2 beeldschermen op kunnen aansluiten het liefst een via HDMI

Ik wil hem zelf in elkaar zetten

Randapparatuur

Ik hoef geen randapparatuur verder.

Overige vragen

Ik maak gebruik van draadloos netwerk.

de router waar ik gebruik van maak is een linksys wrt160nv2

Ik ben niet van plan om te gaan overclocken

m-ATX en ATX

ik heb hier geen voorkeur bij.

zoals al in de titel van het topic staat wil ik graag i7 erin hebben liggen.

dat was het wel denk ik. Als er nog vragen over zijn vraag maar raak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Samenstelling, klik!

Over het systeem ->

- Intel Core i7 2600, geen 'K' omdat je niet gaat overclocken. Één van de snelste processor op dit moment.

- Moederbord met het nieuwste Sandy-Bridge chipset, Z68, ruimte voor 2x PCI-Express 2.0 x16 voor de CrossFire setup. Ook is er ruimte voor een PCI-E kaartje voor je draadloos netwerkkaart. Maakt gebruik van de SATA-600 aansluitingen waar de SSD en harde schijf op moeten worden aangesloten

- Een hele snelle SSD van Crucial met een grootte van 128GB genoeg voor je OS en games. Belangrijk om altijd minstens 10% ruimte op je SSD over te laten.

Ook zit er een 2TB harde schijf van Hitachi in die op 7200 RPM draait en gebruik maakt van SATA-600

- 2x XFX HD 6870 voor optimale prestaties. Kan zelfs Metro 2033 op 1920 x 1080 en de hoogste instellingen met een 40 fps aansturen. Ruimte dankzij Eyefinity wel ruimte voor 12 beeldschermen, mocht je dat ooit nodig hebben

- Grote en ruime kast voor een hele goede air-flow en ruimte voor het inbouwen. Ook zit er een goede kabel management in

- 700 watt voeding van Cooler Master om je systeem van kracht te voorzien

- Een stille maar goed presterend koeler van be quiet! om je processor goed te koelen

- 8GB 1600 MHz intern geheugen met de juiste voltage

Inclusief verzendkosten zit je op 1420 euro. Via Tweakers kan je daar nog wel wat van afsnoepen, dan berekent die de goedkoopste webshops inclusief verzendkosten.

Kijkt u maar. En dan even op 'bestelkosten berekenen', scheelt zo'n 200 euro.

Als je met assemblage kiest, dan zou ik wel voor Azerty gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Die SSD heeft een prachtige leessnelheid, dat ben ik met je eens, maar de schrijfsnelheid is onder de standaard. :) Op zich niet een enorm probleem, want met 175 MB/s heb je een prima snelheid voor de normale taken en uiteraard heeft het laden van Windows en gamen meer met de leessnelheid van doen, maar 't is toch iets om op te letten. Mocht je veel rarren of parren op je SSD, waar ik niet vanuit ga, dan kun je wellicht beter een Agility/Vertex III halen.

Assemblage is uiteraard iets om in het oog te houden, als je zelf je pc niet in elkaar zet heeft het bestellen van losse onderdelen uiteraard geen zin. Hoe ga je dat doen?

@JFK: jij bent snel vandaag. :P Ik had al een halve samenstelling staan vanmiddag en ik dacht het vanavond wel af te maken, maar dat hoefde al niet meer. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Bedankt voor de snelle reactie, ik rar en par inderdaad niet zo heel erg veel. Ik was eigenlijk van plan hem zelf in elkaar te zetten maar daar moet ik het nog maar even met pap over hebben maar we kunnen via duken toch zowiezo korting krijgen bij azerty? En enig idee om hoeveel korting dat dan gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij de korting gaat het om 10 euro. Dus assemblage - 10 euro. Via tweakers bestel je alles bij de goedkoopste websites, via Azerty alles in één keer.

Sent from my SGS II using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ow oke dan snap ik het moet ik maar wvwn goed nadenken of ik hem zelf in elkaar wil zetten ofniet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...