Spring naar bijdragen

Reconnecting internet en daarna valt ie uit.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

hallo,

ik kom dr nu niet meer uit. Laptop van kennissen met daarin een Sitecom wireless network Usb stickie. bij mij thuis maakt ie gewoon verbinding (zelfde router + modem combi) maar daar verbind ie, (100%) en daarna flikkert ie eruit.

Ik heb alle drivers geupdate, En de router+modem al meerdere keren opnieuw opgestart. Ik vindt in de router geen rare instellingen en gewoon hetzelfde als wij hebben.

Wat kan de oorzaak zijn dat ie er heel de tijd uitvalt?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-09-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Geeft de router niet aan of er een firmware upgrade beschikbaar is? Zo ja, dan zou ik proberen die upgrade te installeren. Zo nee, op welk kanaal staat ie? Soms wilt dat wel eens voor storingen zorgen als het op 'n verkeerde kanaal staat. Met dit programmatje kun je precies zien of er meerdere routers op hetzelfde kanaal staan:

http://www.netstumbler.com/downloads/

Met vriendelijke groet,

Hannibal392

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...