Spring naar bijdragen

300N Adapter.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb dus sinds 11 augustes 40M/B internet.

De persoon van ziggo die raadde me aan om een 300N adapter te kopen sinds ik hier maar een 150N Wirelesscard heb.

Eerste maand werkte de adapter top geen enkel probleem.

Spontaan stopte die er mee en nadat ik de software opnieuw had geinstalleerd werkte die weer.

En nu werkt die wel maar is me internet zo verd*md traag ermee dus ik draai nu maar op me 150G adapter, en een ander apart probleem wat ik ermee had is dat die best wel vaak een minuut of 5 bezig is met een pagina te laden, Ben ik nu genaaid door de werknemer van Ziggo of is de adapter gewoon troep.

Het is een SweeX Wireless 300N Adapter, en ik draai gewoon op Windows 7.

Ik zit 1 etage boven me router en in deze handleiding staat dat die minstens 3 etage's hoog kan dus dat moet ook geen probleem zijn verwacht ik.

Hopelijk weten jullie wel wat het probleem is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had ook eerst problemen met zo'n adapter, had als het goed is een 300mb van sitecom. Die werkte ook voor geen meter. Hebben we teruggebracht en een tl82,  als het goed is, gekocht. En die werkt helemaal top.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik had ook eerst problemen met zo'n adapter, had als het goed is een 300mb van sitecom. Die werkte ook voor geen meter. Hebben we teruggebracht en een tl82,  als het goed is, gekocht. En die werkt helemaal top.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ja wordt er gestoord van, kan geneens normaal iets van 600MB downloaden.

Heb jammer genoeg geen garantie meer  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...