Spring naar bijdragen

beste anti-virus?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Euh, ik dacht dat het ging over een goeie antivirus, of heb ik het mis? Kan niet meer volgen. Wat is nu het belang van het logo, zolang het antivirus programma maar doet wat het moet doen. Voor mij is dat niet van belang hoe het er uitziet, zolang het maar gemakkelijk in gebruik is en voldoende garantie geeft op veiligheid. Het niet al te belastend is voor het systeem en ook in real time bescherming bied. Dit alles hoeft men daarom niet uitsluitend te zoeken/vinden in betalende paketten, maar kan soms ook geboden worden door gratis te verkrijgen programma's. Eventueel met een bekijkomende beschermende laag van een extern programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

lol gelijk heb je ( we waren een beetje aan het dollen )

ontopic:

ik hou t bij avira, het is een van de beste gratis antivirusscanners van dit moment, volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik gebruik al jaren Avast zonder problemen. Heb malwarebytes ook gebruikt in combinatie met avast zonder problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

En ik zit hier nog gewoon met AVG Internet Security 2011 :P (gratis) betaalde versie :)

Misschien overstappen naar een andere, omdat AVG elke crack aanziet voor een Trojan dropper.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zelf gebruik ik de combinatie M* Security Essentials en Malwarebytes. Dit vanwege malware en virussen die MSE niet pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Natuurlijk wat dat gebeuren met het logo een grapje. Ik blijf nog bij MCE, vind het een lekker snel programma en weet zelf heel goed wat niet en wel kan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

G Data Total Security, trialversie. Zeer goede scanner. Snel, efficiënt, licht (vertraagt een SSD niet) en functierijk met een hoge detectieratio. Van plan een licentie te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Microsoft Secuirity Essentials is wel heel goed in opsporen van virussusen en dergelijken maar het duurt zo ontiegelijk lang!

Bedankt voor de tip Roo ga is ff uitproberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Panda Security lanceert bètaversie van Panda Global Protection 2013

en koppelt er wedstrijd aan

27 april 2012 | partnerinfo: Panda Security NV

Panda Security, de Cloud Security Company, lanceert de bètaversie van Panda Global Protection 2013. Deze kan gedownload worden via http://www.pandasecu...tions/betatest/

Hierbij introduceerde Panda Security een wedstrijd. Alle gebruikers die de oplossing testen, ontvangen 50% korting bij aankoop van de finale productversie. Daarnaast maken de top 10 bètatesters die de meest hulpvolle feedback bezorgen, kans op een Amazon kadobon ter waarde van € 200.

Panda Global Protection 2013 is de meest complete oplossing van de nieuwe consumenten antivirus producten en gecreëerd voor de zeer actieve internetgebruikers die de meest veeleisende bescherming verwachten. Het product biedt een nog betere bescherming tegen allerlei internetbedreigingen dankzij haar Collective Intelligence technologie. Naast een zeer efficiënte antivirus engine om (on)bekende malware te stoppen bevat deze nog de volgende functionaliteiten: een firewall inclusief WiFi-beveiliging om indringers en hackers buiten te sluiten; Panda USB Vaccine zodat aangesloten USB-apparaten geen infecties kunnen verspreiden; filters op uw vertrouwelijke gegevens om te voorkomen dat persoonlijke (financiële) informatie gelekt wordt; de Panda Safe Browser die ervoor zorgt dat alle gegevens online beschermd blijven en de mogelijkheid om bestanden en folders te encrypteren.

Nieuwigheden van de nieuwe Panda Global Protection 2013:

• Een nieuwe gebruikersinterface die het nog eenvoudiger maakt om de 2013 tools te hanteren;

• Verbeterde antivirus engine met betere detectie en desinfectie;

• Nieuwe Paswoord Manager;

• De nieuwe installer zorgt voor een nog eenvoudigere en snellere installatie;

• Automatisch afsluiting na het beëindigen van een scan;

• Compatibel met de Windows 8 Consumer Preview, de bètaversie van Microsoft’s nieuwe besturingssysteem;

• Nieuw contactsysteem voor technische ondersteuning waardoor vragen nog sneller behandeld worden.

Over Panda Security

Opgericht in 1990, is Panda Security een van de grootste leveranciers van cloud-gebaseerde beveiligingsoplossingen. De software is beschikbaar in meer dan 23 talen. Panda Security-klanten bevinden zich wereldwijd over 195 landen. Panda Security was het eerste IT-beveiligingsbedrijf dat de kracht van cloud computing gebruikte binnen zijn Collective Intelligence-technologie. Dit innovatieve beveiligingsmodel kan dagelijks duizenden nieuwe malware samples automatisch analyseren en classificeren. Hiermee garandeert Panda Security bedrijven en consumenten de meest effectieve beveiliging tegen internetdreigingen, met een minimale systeemimpact. Panda Security heeft wereldwijd 61 kantoren. Het Amerikaanse hoofdkantoor bevindt zich in Florida; het Europese hoofdkantoor in Spanje. Als onderdeel van zijn maatschappelijk verantwoord ondernemingsbeleid, ondersteunt Panda Security de Special Olympics, het Wereld Natuurfonds en Invest for Children. Meer informatie is beschikbaar via http://www.pandasecurity.com .

Bron: http://www.ictdirect...protection-2013

Beta versie 2013:

7141260277_263aafe447_z.jpg

descargar-Panda-Global-Protection-2013

Versie 2012:

7141260247_24b063decb.jpg

259973-panda-global-protection-2012-problem-solving

7141260191_526390004d.jpg

panda_global_protection_2012-458621-1308291469

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Panda.... tja vroeger wel eens gehad als virusscanner. Heel vroeger maar daarna uit het oog verloren door alle andere tools. De laatste paar jaar op Microsoft antivirus. Bevalt primaś, ik wacht tot Google met zijn virusscanner komt ;)

Maar dit is dus een cloud virusscanner?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

het is er wel op gebaseerd, ben het aan het testen. Elk zijn eigen keuze natuurlijk, maar mijn voorkeur gaat nog altijd naar AVG (al dan niet PRO, is toch weinig verschil tussen). Indien de test meevalt zal ik het misschien overwegen om het aan te schaffen, toch 50% mindering van de prijs. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ben zelf een te vrede gebruiker van MSE werkt prima en is gratis alleen duurt het scannen soms aan de lange kant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Kaspersky Pure gebruik ik genoeg keys op internet te vinden :D

Malware Bites ook even gebruikt maar dat vond ik niet echt lekker werken was wel een goeie virusscanner :)

Ook Spyware Doctor Antivirus gebruikt maar nadat ik een virus op mijn computer kreeg die mijn virusscanner molde heb ik hem niet meer gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik gebruik AVG met een crack. Werkt prima. Alleen trainers + cracks is automatisch een Trojan :P

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik gebruik microsoft secutity essentials in combinatie met Mallwarebytes anti mallware (betaald) en dat werkt super.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  55
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik microsoft secutity essentials in combinatie met Mallwarebytes anti mallware (betaald) en dat werkt super.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

2 virrusscanners, komen die wel overeen?

want de meeste virrusscanner zeggen dat een andere een virus is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 55

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik gebruik microsoft secutity essentials in combinatie met Mallwarebytes anti mallware (betaald) en dat werkt super.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Ik ga ervan uit dat je bij Malwarebytes, als je het betaald hebt, ook real-time scanning aan hebt staan dan? Dubbele virusscanners kunnen de prestaties van je computer flink onderuit gooien, ik raad je aan om het bij 1 te houden. Aangezien beide scanners het ook prima alleen aan zouden kunnen. Ik raad je aan om Malwarebytes geinstalleerd op je computer te laten, zonder real-time scanning. En dus alleen voor een enkele scan in de zoveel tijd, om de Malware te bestrijden die toevallig door MSE heen glipt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

zal real-time eens uitzetten en kijken of het echt zo'n flink scheelt. ;) thanks voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Malwarebytes gaf bij mij de hele tijd virussen en dergelijken aan als ik uTorrent aan had staan gebruik hem dus niet meer. Je kunt hem ook gratis krijgen alleen is het dan niet mogelijk te updaten tenzij je daar ook weer keys voor zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...