Spring naar bijdragen

vraagje over TMPGEnc.exe


Fuzzy Logic

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

He hallo,

Ik heb al veel gebruik gemaakt van de uitleg over het branden van ondertitels en heb er veel met succes bekeken. Ik heb net geprobeerd een ondertiteling te branden maar bij tmpgenc.exe ging het mis. Hij zet nl. wel de videofile weg (de vdr) maar de audio neemt hij niet over. Kan niet geopend worden of wordt niet ondersteund. Ik heb geen aparte audio file gemaakt, wanneer ik hem afspeel heb ik (zonder ondertiteling) gewoon goed geluid. Ik snap er helemaal niets van. Is iemand dit al eens eerder tegengekomen en weet je wat je hieraan kunt doen?

Alvast bedankt he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast shailleen

hey

ben het lang geleden eens tegengekomen maar den met virtual dub !!

bleek iets dat hij niet ondersteunde en liep mijn tmpgenc ok steeds vast :s

ik weet niet of dit hetzelfde probleem is als bij jou maar zo ja..

probeer het eerste gedeelte van omzetten eens met nandub (het broertje) van virtualdub heeft verder alles hetzelfde en ziet er net hetzelfde uit maar wat het ene niet ondersteund het andere dus wel ;-) en ga dan verder met tmpgenc ;-)

dan zou het dus wel moeten lukken:-)

laat maar weten of het gelukt is of dat het probleem toch anders is :s ;-)

greetzzz

shailleen

:):):):):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor de reactie!

Ik kwam er achter dat je ook de ondertiteling kan branden zonder tmpgenc.exe (wist ik niet)

Groet Lot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...