Spring naar bijdragen

Films Afspelen Vanaf Usb-Stick


Marlyvk

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi iedereen,

Sinds kerst heb ik een dvd-speler waar ik ook een USB-stick aan kan koppelen. Mijn vorige speler was stuk en tegenwoordig heeft elke speler wel een usb poort. Ik had verwacht dat ik zodoende geen schijfjes meer hoefde te branden. Alleen ben ik erachter gekomen dat schijnbaar iso-bestanden (en waarschijnlijk ook de vob's e.d.) niet via een usb afgespeeld kunnen worden.

Hoe lossen jullie zoiets op? Kan ik de gedownloade films naar een ander formaat converteren? En zo ja, welke bestandsformaten kunnen meestal wel met een usb afgespeeld worden en wat is het verlies aan kwaliteit in dat geval? En welk programma, liefst gratis overigens, kan ik daarvoor gebruiken? Of is het beter om voortaan andere bestandsformaten te downloaden zodat ik ze zonder veel gedoe gewoon via mijn usb kan afspelen? En zo ja, naar welke formaten moet ik dan binnen spotnet zoeken?

Alvast bedankt!

Groetjes Marly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

De ondersteunde bestands formaten zijn afhankelijk van de dvd speler,

wat je kan doen is de iso file uitpakken naar je met bijvoorbeeld "Winrar", en dan deze vervolgens op je usb stick zetten.

Video's kan je vervolgens converten met http://www.avs4you.c...-Converter.aspx mits dat dan nodig is.

De kwaliteit is vooral afhankelijk van hoe de bestanden worden geconverteerd, als je hem op hoge kwaliteit converteerd zal de kwaliteit niet achteruit gaan.

De oplossing om andere bestandsformaten te downloaden is mogelijk, maar meestal hebben niet-iso bestanden weinig seeders en zal het downloaden langer duren.

Tevens zou je enkele verschillende video bestandjes op je Usb-stick kunnen zetten, om te kijken welke je dvd-speler precies ondersteund.

Marcelvn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de tips! Mijn dvd speler ziet de iso helaas niet staan, maar ik zal eens andere bestandsformaten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

De bestandsformaten die je dvdspeler waarschijnlijk met de usb kan afspelen zijn divx en dvdrip zoek daar anders naar op spotnet of tpb er staan er meer dan genoeg op hoor :)

je moet hier echter wel goed kijken naar de post erbij want de qualiteit verschilt heel erg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...