Spring naar bijdragen

Xbox menu / dashboard update terug draaien?


Xbox nerd

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi hoi,

Ik heeb een vraagje/probleempje.

Ik heb laatst een xbox wirless adapter gekregen. Ik heb hem een weekje geleden geinstaleerd. En ik vind het heel erg iritand want ik heb nu een heel ander menu scherm. Eerst had je my xbox, enzo en nu niet meer :angry: Ik wil et graag terug draaien, on geinstaleerd hebben. Ik weet niet hoe dat moet. Help please......

Bye bye

Anouk :knipoog:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Door gebruik te maken van de wireless adapter had je internet met je xbox en heb je de laatste updates binnen gekregen. Ook de laatste 'dashboard'. http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/system-updates/system-updates-info .

Terug draaien is helaas niet mogelijk, je moet er aan gaan wennen ;)

Goed nieuws voor de mensen die stonden te springen voor een nieuw likje verf over hun Xbox360 Dashboard, Microsoft heeft sinds vanmorgen de nieuwe update online gezet. Eerderberichtte Mayor Nelson nog dat de update was uitgesteld.

Het nieuwe Dashboard is gemaakt met het zicht op de volgende filosofie binnen Microsoft: "All the entertainment you want, with the people you care about, made easy." Dus brandt los. Mooi groen is niet lelijk? Vierkant is het nieuwe rond? Toch liever een PlayStation 3?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar ik wil de usb loader instaleren maar volgens mij kan dat alleen met de vorige dashboard ofzo. of kan het ook anders.... Iemand die dit weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij zit er niks anders op dan hopen dat de nieuwe dashboard versie word gekraakt went ik denk zelf dat de usb-loader niet op de allerlaatste dashboard versie gaat werken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...