Spring naar bijdragen

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welkom, in het Duken filmtopic!

Je hebt laatst vast wel een film gezien. En je denkt: 'Hé, deze film moet iedereen gewoon zien' of: 'Deze film moet gewoon door niemand gezien worden!'. Post dan je review van de film hier. Zodat wij weten of het de moeite waard is om die te kijken.

Natuurlijk kun je ook gewoon rond neuzen in dit topic, om te leuke films te zoeken :)

Tips & Regels

Moet toch echt, even wat regels...

En wat tips om je post nog mooier te maken.

Opmaak review

Even wat tips hoe je je review het beste kan opmaken.

Graag de naam geven van de film, wel zo handig. En daarna van bijvoorbeeld http://www.moviemeter.nl/ eventjes de samenvatting er bij plakken, zodat wij weten waar de film over gaat. En een trailer erbij. Maakt het altijd wat leuker.

Daarna een kleine review van wat jij van de film vond. Graag in 1 of meerdere zinnen zodat wij er ook echt wat aan hebben. En om het nog wat leuker te maken, zet erbij hoeveel sterren jij de film zou geven.

Titel in BOLD (dikgedrukt)

Verhaal lijn

Bron:

Youtube filmpje:

Korte review, niet te kort. En je aantal sterren die je zou geven.

Spoilers

Ga in je review niet vertellen hoe de film verloopt, want de gene die de review leest wil hem misschien nog zien. En als jij vertelt wat er gebeurt, is de film niet leuk meer.

Waaje toch wat vertellen, doe dit dan tussen [spoiler] tags! Dit bederft de pret niet. Ga trouwens ook niet overdreven veel spoilers gebruiken, we zijn geen FBI! Het liefst eigenlijk geen spoilers van de film.

Alle films?

Ja zo kunnen wij ideeën opdoen over een leuke film. Of zo weten we welke film jullie ons niet zouden aanraken.

Discussiëren

​Je kunt ook over de films discussiëren. Dus iemand vind die film oersaai, en jij super leuk. Kunnen jullie aan elkaar vragen: 'Waarom dan?'. Niet te bedoeling dat dit 1 hele pagina lang doorgaat...

Tot zover de tips & regels. Hopelijk hebben jullie hier wat aan en gaan jullie er ook wat mee doen.

Ik zou zeggen: veel film kijk & review plezier! :)

filmavond.jpg


bewerkt door Duken
Topic gemaakt door Rikkert
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De aftap,

Gisteren The Mechanic gezien

Arthur Bishop (Jason Statham) is de beste elitemoordenaar die er is. Met uiterste precisie voert hij zijn opdrachten koelbloedig uit, zonder sporen achter te laten. Als zijn leermeester en vriend Harry (Donald Sutherland) wordt vermoord, besluit hij zijn leven te veranderen. Zijn missie wordt gecompliceerd als Harry’s zoon Steve (Ben Foster) hem benadert met het verzoek de kneepjes van het vak te leren. De uitvoering van de opdrachten als duo, verloopt niet vlekkeloos en Steve ontdekt een groot geheim van Arthur. Arthur en Steve die als huurmoordenaars problemen van anderen oplossen, zullen onderling eerst een strijd moeten uitvechten.

http://www.moviemeter.nl/film/60850

Toch wel een 4/5 sterren. Een lekkere 90 minuten actie film zonder te veel characters en te veel denk werk. Een aantal leuke verassingen en natuurlijk de geweldige Jason Statham :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Zelf ook gezien, echt een super film!

Eens kijken met welke film zal ik starten... Heb 100+ films en zal mijn top 10 in willekeurige volgorde hier neer zetten. En misschien daarna nog een hoop :)

The Source Code

Colter Stevens (Jake Gyllenhaal) wordt met een schok wakker in een trein op weg naar Chicago. Hoewel de passagiers hem lijken te kennen heeft hij geen idee waar - of wie - hij is. Het laatste wat hij zich herinnert is een helikoptermissie in Afghanistan. Nu zit hij in het lichaam van iemand anders, maar voor hij iets kan doen vernietigt een bomexplosie het complete treinstel en alle passagiers...

4/5 sterren is die zeker waard. Verhaal sleept je mee, je hebt vaak geen idee wat er gaan gebeuren. Lekker spannend :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Real steel

Verhaal

Hugh Jackman (speelt charlie) speelt weer eens de onverzorgde eenling die nergens rekening mee denkt te hoeven houden. Charlie komt rond van weddenschappen voor gevechten met zijn zelfgemaakte robot, maar echt een ster is hij daar niet in. De pleuris breekt uit als zijn op afstand bestuurbare machine in een stierengevecht om zeep wordt geholpen en hij kort erna te horen krijgt dat het zoontje dat hij elf jaar geleden verwekte geen moeder meer heeft. Charlie verkoopt letterlijk de voogdij aan de oom en tante van Max, maar moet tijdens de zomer nog wel op het ventje passen. Natuurlijk is het niet meteen koek en ei tussen de twee. Maar als Max ontdekt dat zijn vader voor zijn werk robots laat boksen, groeit de interesse.

De film duurt ruim twee uur en dat is best lang als je na pakweg tien minuten precies weet wat er komen gaat. Hoe vader en zoon met een afgeschreven robot alle gevechten aangaan, hoe ze hogerop klimmen en hoe ze geleidelijk naar elkaar toegroeien; verrassen doet het nergens. Doordat hij zo voorspelbaar is af en toe vind ik het zelf een wat minder interessante film.

Maar daarnaast zijn de gevechten met de robots wel leuk om te kijken.

Trailer:

Ik geef hem voor het vechten toch 3/5 maar door dat het verhaal beetje voorspelbaar is zeker niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

The Expendables

"The Expendables" zijn huurlingen noch geheim agenten. Ze kiezen zelf hun missies en zijn aan niets of niemand gebonden. Ze wagen hun leven niet voor het geld of voor de roem, maar omdat ze hopeloze, gruwelijke toestanden uit de wereld willen helpen. Wanneer de Verenigde Staten en enkele andere landen hen vragen om een corrupte Zuid-Amerikaanse dictator te elimineren die zijn land in een puinhoop heeft veranderd, happen ze toch toe.

Persoonlijk vind ik hem echt wel 5/5 sterren waart want de actie is gewoon echt geweldig plus een beetje humor erbij en toch ook nog een beetje verhaal erin :)

PS. De film is veel beter dan de trailer al zeg ik hetzelf ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

The Expendables vond ik ook geweldig. Zeker een 5/5 sterren film. Ik heb eerngisteren de laatste Pirates of the Caribbean uit elende uitgezet.... Na 40 minuten kijken kon het mij gewoon niet meer boeien. Deel 1 vond ik super, deel 2 ook leuk... 3 was te vaag en dit... in deel 4 krijg je binnen 30 minuten 64323424 characters voorgeschoteld.

Real steel lijkt mij best leuk, lekkere wegkijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

The Expendables vond ik ook geweldig. Zeker een 5/5 sterren film. Ik heb eerngisteren de laatste Pirates of the Caribbean uit elende uitgezet.... Na 40 minuten kijken kon het mij gewoon niet meer boeien. Deel 1 vond ik super, deel 2 ook leuk... 3 was te vaag en dit... in deel 4 krijg je binnen 30 minuten 64323424 characters voorgeschoteld.

Real steel lijkt mij best leuk, lekkere wegkijker

Real steel weet ik zo net nog niet en pirates 4 was gewoon drama kreeg er bijna tranen van in mijn ogen om te kijken hoe je van zulke goeie films in een keer overgaat naar dit :(

Maar ik heb the mechanic ook gezien vond hem toch wel 4.5 sterren op zijn minst hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Transformers: Dark of the Moon (2011)

Nadat Sam Witwicky is afgestudeerd, lukt het hem niet om werk te vinden en dat zet de relatie met zijn vriendin Carly onder druk. Sam ontdekt dat de NASA tijdens de eerste maanlanding in 1961 een gestrand ruimteschip heeft aangetroffen afkomstig van de planeet Cybertron, waar de moedige Autobots een bittere strijd voerden tegen de boosaardige Decepticons. Wanneer Optimus Prime, de leider van de Autobots, hoort van het ruimteschip op de maan, plant hij een missie om de waardevolle Zuilen aan boord veilig te stellen. Sam ontdekt echter dat de Decepticons hem voor zijn geweest en met de Zuilen een ruimtebrug maken die een heel leger naar de aarde brengt. Kunnen Sam en de Autobots voorkomen dat de Decepticons de mensen tot hun slaven maken?

72436.jpg

Zelf ben ik groot Transformer fan en heb mijn zoontje van 2,5 jaar al veel Characters en geluidjes geleerd... jawel hij heeft een boel transformer autotjes

:P Deel 1 en twee vond ik geweldig. Geluid op max en enjoy! Ook deze was weer heerlijk. Misschien wat veel van hetzelfde maar veel actie en erg toffe effects. Maar.... Waar is Megan Fox?!!! WAAR!!!!! Die nieuwe dame kan er niet aan tippen. Zonde, voor mij toch 4 /5 sterren film :wub:

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Captain America: The First Avenger

Een dappere, maar zachtaardige jonge soldaat genaamd Steve Rogers moet aan een aantal experimenten deelnemen voor het Amerikaanse leger, het zogenaamde Super Soldier programma. Maar wanneer het experiment wordt stopgezet besluiten ze Steve te gebruiken om het imago van het Amerikaanse leger te verbeteren.

Vond hem wel leuk. Komen wel veel mensen in voor, gelukkig is 9/10 gewoon onbelangrijk :P Deel 2 kwam dit jaar volgens mij. Moet wel snel komen want het einde is een Cliffhanger... Geef deze film 3/5 sterren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Captain America: The First Avenger heb ik ook klaar staan. Wil hem volgende week kijken. Is hij te zien met mijn meisje? OF is het iets te veel superhero?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Killer Elite (2011)

Ex-marinier Danny Bryce moet in actie komen wanneer zijn vriend en mentor Hunter ontvoerd is en dreigt vermoord te worden door een groep huurmoordenaars die geleid wordt door de sluwe Spike. Om Hunter te kunnen redden, staat Bryce voor de bijna onmogelijke taak om de drie brute huurmoordenaars en hun koelbloedige leider om te leggen. Gelukkig weet Bryce als voormalig lid van het Britse Special Air Service hoe je dit soort criminelen aan moet pakken. Een spannend en gewelddadig kat-en-muisspel begint waarbij beide partijen tot het uiterste gaan om elkaar uit te schakelen

Ik had er echt wel wat meer van verwacht en zeker met Jason Statham erin vond het maar een middelmatige film dus een 3/5 :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Apocalypse Now (1979)

Ten tijde van de Vietnamoorlog, wordt Captain Willard de jungle in gestuurd om Colonel Kurtz te vinden en te vermoorden. Kurtz heeft zijn eigen leger opgebouwd, en weigert nog naar de legerleiding te luisteren. Terwijl Willard de jungle in vaart, worden hij en de rest van de bemanning langzaam overvallen door de gevechten en gekte van de omgeving.

De link naar moviemeter :

http://www.moviemeter.nl/film/198

De Trailer :

Wat vond ik ervan?

Ik zelf vond de film geweldig, het liet echt een ander verhaal zien van de Vietnam oorlog, ik ben zelf een echte oorlogsfilm freak ( Tips zijn welkom), zelf vind ik dat Charlie Sheen goed zijn rol speelt als soldaat ( Geld ook voor the Platoon ), de film begint wel slapjes maar zo begint iedere oorlogsfilm, maar steeds vaker komt er wat meer actie in wat de film leuk maakt!

Een 4.5/5 als je hem nog niet hebt gezien! :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Johnny English 2 ''The reborn''

Er wordt opnieuw een beroep gedaan op Johnny English, de onwaarschijnlijke geheim agent in de Britse geheime dienst. Na zijn laatste perikelen heeft MI-7's Johnny English zijn vaardigheden bijgespijkerd in een afgelegen Aziatisch gebied. Maar wanneer zijn leidinggevenden lucht krijgen van een moordpoging op de Chinese president, wat een wereldchaos zal veroorzaken, gaan zij onmiddellijk op zoek naar hun onorthodoxe agent. Johnny moet wederom high-tech gadgets besturen om een web van list en bedrog te ontrafelen waarbij MI-7, de CIA en de KGB betrokken zijn.

Moviemeter :

http://www.moviemeter.nl/film/72610

Trailer :

Mijn mening :

Uitstekende film om met de famillie te kijken, zit veel humor in en ik vind dat Rowan atkinson geknipt is voor deze rol, de film duurt niet te lang maar zeker een aanrader als je een gezellig avondje film kijken wilt, 4,5/5!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heb een paar films zal ze in een aparte post zetten :)

Blitz

Tom Brant is een politieman die wordt gedwongen het rustig aan te doen na dat het is betrokken bij een geweldincident. Er is echter een seriemoordenaar actief, The Blitz, die het op politiemensen heeft gemunt. Brant besluit met zijn collega en een misdaadverslaggever naar de moordenaar op zoek te gaan.

Is een super goede actie film met Jason Statham! Het is een echte actie/thriller. Niet kijken als je niet van actie houdt :) Ben zelf een grote fan van actie films, en zag deze keer op bol.com. En leek me wel leuk dus zijn we naar de NZBboer gegaan. Soms denk je te weten wat er gebeurd alleen dan gebeurt er echt iets anders. Geef het een 4/5 omdat het een goede actie film is!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Cowboys & Aliens

In 1873 komt Jake Lonergan, die zich niks meer kan herinneren over zijn verleden, terecht in het woestijdstadje 'Absolution'. De enige aanwijzing over zijn identiteit is een mysterieuze beugel om zijn hand. Jake komt er al snel achter dat het stadje vreemdelingen wantrouwt en niets doet zonder toestemming van Colonel Dolarhyde. Wanneer ze echter aangevallen worden door aliens en de dorpelingen één voor één ontvoerd worden door de buitenaardse wezens lijkt Jake, de vreemdeling die in eerste instantie niet welkom was in het stadje, de enige hoop op redding.

http://www.youtube.com/watch?v=UqbUVMjndx4

Vind het leuk om 'James Bond' in de wildernis te zien, Indiana Jones hoort er thuis :) Op het begin is de film wat onduidelijk. Maar telkens kom je weer een stukje te weten, over hoe het nou is gebeurd. Qua actie is het een stuk minder, alleen als er actie is, is het wel leuk. Geef deze film een 3/5 :)

(Heb nog meer films, maar die komen morgen wel :))

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Immortals

De jonge krijger Theseus verlangt er naar om bij koning Hyperionas strijd tegen de onderwereldse demonen van Oud Griekenland aan te sluiten, dit tegen zijn moeders wil in. Gedurende zijn reis komt hij niet alleen tot de ontdekking dat hij wellicht koning Hyperionas zoon kan zijn maar ook dat hij mogelijk de enige hoop van het land is om de oorlog te winnen tegen de Titanen die een snood plan aan het smeden zijn om de krachten van de demonen over te nemen.

Op zich wel een goeie film met veel brute actie maar helaas is het einde wat minder naar mijn idee. Toch echt genoten van deze bijna twee uur duurende film en van Freida Pinto :) Een verdiende 4/5!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Wou ik in de bios zien, alleen helaas niet gedaan leek me een leuke film...

Rise of the Planet of the Apes

Het verhaal speelt zich af in het huidige San Francisco, waar de wetenschapper Will Rodman zich bezighoudt met genetische manipulatie op apen in z’n strijd tegen Alzheimer. Wanneer één van de proefdieren, Caesar, zich intellectueel snel begint te ontwikkelen, ontstaat een oorlog voor de suprematie tussen mens en aap.

Super film. De actie is gewoon super. Leuk om te zien dat apen slimmer zijn :P Begin is wat saai, maar wordt steeds leuker. Vind het echt een film die je MOET zien als je ook deel 1 hebt gezien. Dikke 4/5 sterren!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik vond Rise of the Planet of the Apes ook goed maar miste toch wel de hele overgang van de aarde. Renslotte is het de "rise of the planet" en niet "rise of the little wood next to sanfansico of the apes"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Yup dat is wel weer waar, beetje 'fake' titel... Wel jammer maar blijft super film :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Geweldige film inderdaad, vooral als de apen de brug overnemen en iedere apensoort zijn eigen ding doet. Het begin is ook wel goed te doen als je een meisje naast je hebt zitten. Dan heeft zij ook even haar inleidingsverhaaltje met of zonder traantje :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat was inderdaad zo, ik heb hem ook samengezien met mijn meisje en die vond hem juist super goed. Namelijk door het begin, die kreeg een band met die gekke aap.... en daarmee bedoel ik niet mijzelf ;). Ik was aan het wachten op het einde van de aardbol... helaas bleef het een knuffelaap.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Yup beetje jammer maar toch leuk :)

Weer 2 films, 2 keer met RED erin :P

Red Riding Hood

Tijdens de middeleeuwen wordt een klein dorpje geterroriseerd door een weerwolf. Omdat niemand moedig genoeg is om er wat aan te doen besluit het jonge meisje Valerie (Amanda Seyfried) erop uit te gaan in het donkere bos om hulp te vinden van iemand die ervaring heeft met het bestrijden van dit angstaanjagende wezen.

Zeer leuke film. Leuke actie, en bijna alles in de film is onvoorspelbaar. Je denk te weten wie het is, maar dan toch blijkt het de gene te zijn van wie je dacht die het nooit zou zijn... Is volgens mij gebaseerd op eens sprookje, en ja dit is een leuk sprookje :P Geef het een 3/5 sterren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Yup beetje jammer maar toch leuk :)

Weer 2 films, 2 keer met RED erin :P

Red Riding Hood

Tijdens de middeleeuwen wordt een klein dorpje geterroriseerd door een weerwolf. Omdat niemand moedig genoeg is om er wat aan te doen besluit het jonge meisje Valerie (Amanda Seyfried) erop uit te gaan in het donkere bos om hulp te vinden van iemand die ervaring heeft met het bestrijden van dit angstaanjagende wezen.

Zeer leuke film. Leuke actie, en bijna alles in de film is onvoorspelbaar. Je denk te weten wie het is, maar dan toch blijkt het de gene te zijn van wie je dacht die het nooit zou zijn... Is volgens mij gebaseerd op eens sprookje, en ja dit is een leuk sprookje :P Geef het een 3/5 sterren :)

Het sprookje is roodkapje haha.

Zal hem eens kijken met me vriendin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

RED

'Red' vertelt het verhaal van Frank Moses (Bruce Willis), een voormalig CIA agent, die nu een rustig leven leidt. Totdat op een dag een hightech huurmoordenaarsteam opduikt dat hem wil vermoorden. Nu zijn identiteit bekend is en het leven van de vrouw om wie hij geeft in gevaar is, roept Frank zijn oude team weer bij elkaar in een ultieme poging te overleven.

Super leuke actie/comedie film! De actie die er in zit is geweldig, en de komedie ook. Vind dit een zeer leuke film. Zeker een aanrader als je van komedie houdt waar wel wat actie in mag komen :) 4/5 sterren vind ik hem zeker waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vond Rise of the Planet of the Apes ook goed maar miste toch wel de hele overgang van de aarde. Renslotte is het de "rise of the planet" en niet "rise of the little wood next to sanfansico of the apes"

Heb je de aftiteling bekeken? Zo niet kijk daar nog maar even daar zit de hele clue :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...