Spring naar bijdragen

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

dat die piloot/buurman de wereld over gaat, moet wel duken gelijk geven (slijm :ziek: )dat dat iets meer andacht had mogen krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Klopt maar toch, gaat om het idee :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Zo in me bed We Were soldiers kijken, zal morgen wel een post ervan maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

@Koning-Bier waar blijft je post, ben namelijk wel benieuwd :)

Heb vandaag 3 films gekeken en ga nu eventjes de horror doen de andere 2 zijn Crank 1 & 2.

Final Destination 5

Het voorgevoel van een man redt een groep collega's van een instortende hangbrug. Maar het was niet de bedoeling dat deze groep nietsvermoedende zielen dit zou overleven. In een race tegen de klok doet de onfortuinlijke groep verwoede pogingen om een manier te ontdekken om uit de sinistere agenda van de dood te ontsnappen.

http://www.youtube.com/watch?v=zLKR3GdIK80

'Leuke' film. Heb ook 'genoten' van de rest. Ben zelf niet echt een horror fan, alleen deze is gewoon leuk. Ook leuk dat er stukjes uit de vorige films komen. Vind het vooral leuk, hoe ze ook bedenken: 'Nu gaan ze maar eens zo en zo en zo dood'. En ja is goed gelukt deze keer :P Horror: 4/5 sterren. Over het algemeen geef ik het een 3/5 sterren eigenlijk gewoon beetje hetzelfde als de vorige delen. Ze gaan wel op een andere manier dood, maar verveelt nu een beetje eigenlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

goed maar net als saw-serie beetje veel van t zelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Yup vind ik ook, daarom ook 3 sterren :)

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

We Were Soldiers

De film vertelt het waargebeurde verhaal van 450 Amerikaanse soldaten die, in het begin van de Vietnam-oorlog, omsingeld werden door 2000 Noord-Vietnamese soldaten. De film volgt Lt. Colonel Harold Moore, en de reporter Joseph Galloway in wat de eerste grote slag in de Vietnam-oorlog zou worden.

http://www.moviemeter.nl/film/1954

Ik zelf vond de film erg goed, hij begon erg rustig en liet ook deels zien hoe het er voor de oorlog aan toeging, zelf vind ik dat Mel Gibson goed de rol speelt van Vader/Commandant, Er zit veel goede actie in maar je moet de film echt goed gevolgd hebben om de personages te snappen, en het is ook wel mooi om te zien in de kleine stukjes hoe de Vietnamezen de Amerikanen aanvielen, want om eerlijk te zijn wij weten alleen het verhaal van de amerikaanse soldaten hoe het daar aan toeging maar het is ook weleens leuk om te zien hoe de vietnamezen te werk gingen, halverwege de film merk je ook dat het verhaal steeds beter wordt en het laat zien dat de eerste slag in een oorlog niet altijd gemakkelijk is, zelf vond ik de film erg goed zeker een 5/5 :)

( @ Rikkert, Sorry was gistermiddag de hele dag druk bezig en was pas vannacht om 1:00 thuis dus geen tijd ervoor gehad haha )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

The Pianist

Op 23 september 1939 speelt de jonge pianist Wladyslaw Szpilman voor de radio 'Nocturne in d-mineur' van Frédéric Chopin. Door het lawaai van de bombardementen kan hij zichzelf nauwelijks horen. Een halfuur na afloop van dit optreden wordt de zaal van de Poolse omroep geraakt en is de radio definitief uit de ether. De gevolgen van de bezetting voor Warschau zijn afschuwelijk: het getto, de joodse opstand, de deportaties. Maar terwijl zijn volledige familie en vele vrienden worden uitgemoord, tracht Szpilman te overleven in de gehavende stad. Hij krijgt daarbij hulp van Poolse verzetsstrijders.

http://www.moviemeter.nl/film/3105

Zeker een aanrader, ik heb de film nu twee keer gezien en twee keer heb ik er volop van genoten!, deze film laat zeker zien hoe het was om een Jood te zijn in de tweede wereldoorlog, en zoals een comment zei onder de trailer '

movies like this one teach people to treasure their life'' is zeker waar, Het laat ook zeker zien dat het nooit gemakkelijk was om te overleven als je je famillie verloor in een concentratiekamp, de scene met de duitse officier sprak me zeker aan want het liet ook zien dat niet alle duitse joden haatte. ik zou zeker de film kijken een 5/5

:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Okay, niet echt mijn smaak. Ik zelf zou ze niet zien.

Limitless

Aspirant-auteur Eddie Morra lijdt aan een chronisch gebrek aan inspiratie. Wanneer een oude vriend hem NZT geeft, een revolutionair nieuw farmaceutisch middel, is hij in staat om zijn volledige hersencapaciteit te benutten. Eddie kan zich alles herinneren wat hij ooit heeft gelezen, gezien of gehoord, elke taal in een dag leren en complexe vergelijkingen begrijpen zolang hij het niet-geteste geneesmiddel in blijft nemen. Al snel brengt het middel financieel en sociaal succes en nodigt de magnaat Carl van Loon hem uit om de grootste fusie in de geschiedenis op te zetten. Maar Eddie krijgt ook belangstelling van mensen die tot alles in staat zijn om de NZT in handen te krijgen.

Vind dit zeker een aanrader. Heb zeer genoten van deze film. Beste film die ik de afgelopen tijd heb gezien :P Leuk om te zien dat een 'sukkeltje' door 1 pil super slim, super gecontcentreerd etc. Is een must see movie. En als je binnenkort in de stad bent, of bij de torrent/nzb-boer ik zou hem zeker eventjes mee nemen en er een avondje voor zitten en kijken.Vind deze film een 5/5 waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb deze film vandaag gekeken:

The front line (2011)

Gaat over de Korea oorlog net voor het staak het vuren werd ondertekent. Het verhaal wordt voornamelijk verteld vanuit het oogpunt van zuid-korea, maar sommige stukjes ook vanuit Noord-korea.

http://www.imdb.com/title/tt2007387/

Ik vond het een goede film en is zeker een aanrader. Denk dat de 6.9 die op imdb staat wel op zijn plaats is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Kijk op dit moment Saints en Soldiers een post zal hieronder volgen als ik klaar ben :)

Saints and Soldiers

Het is midden december 1944 en Hitler's Blitzkrieg-leger raast door de bossen van Zuid-België in een verpletterend winteroffensief. Als korporaal Nathan Greer en zijn vriend, sergeant Gordon samen met honderd anderen in Duitse handen vallen en de Duitsers blind beginnen te schieten, ontsnappen ze en moeten ze zonder voedsel en wapens de winter doorkomen en de eigen linie bereiken..

Zeker een interessante film, matig kwa actie maar zoals het stukje hierboven al verteld het is een kwestie van overleven en dus niet de strijd aangaan, als je je nou op een zondagavond verveelt zou ik deze film kijken als tijdsdoder, niet top maar kan ermee door 3,5/5

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Veel oorlogfilms. Saints an soldiers vond ik ook een goede film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Veel oorlogfilms. Saints an soldiers vond ik ook een goede film.

Ja klopt heb er ook 6 gekeken in 3 dagen tijd :), ben ook een groot fan ervan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb de meeste wel gezien, ben altijd opzoek naar nieuwe ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

full metal jacket al gezien ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja, de meeste gangbare heb ik wel gezien. Dus nu komt het meer op de onbekende uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je deze al gezien?

Defiance (2008)

http://www.moviemeter.nl/film/47094

Ik vond het een erg goede oorlogsfilm. Maar we gaan nu wat offtopic....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Mag je elke film hier posten die je de afgelopen tijd hebt gezien? Want heb nogal wat films gezien, en ga nogal wat films kijken.

Of alleen films die je de moeite waard vind om te posten? :)

@Duken

Als je wilt, kan ik wel een leuke startpost voor deze topic in elkaar zetten, dus een speciale DukeN.nl startpost en geen Tweakers.net :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tuurlijk, elke film. Ik vind het bijvoorbeeld ook handig om daar ideeen mee op te doen :)

Dus ook de brakke, dan hoeven we die niet te kijken :P

Maar als jij een mooie startpost kan maken, graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Okay, dan zul je de komende dagen een hoop posts van mij tegen komen hier :P

En zal zo eventjes kijken naar de startpost, doet de PM functie het al? Want dan PM ik hem zo eventjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De PM functie werkt toch altijd al? Dus ja :) Ik zie hem graag verschijnen. Top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Dacht dat bij sommige die niet werkte... Maar hij is iig verzonden, hoor graag je mening erover :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Had dit weekend nog 3 films gekeken en helemaal vergeten te reviewen :o

Doe eventjes een duology in 1 post.

Crank 1&2

Professioneel huurmoordenaar Chev Chelios ontdekt dat hij door zijn rivaal Verona is vergiftigd met 'The Beijing Cocktail', nadat deze merkte dat Chev zijn baas zou hebben vermoord. Dit gif zorgt ervoor dat Chev zal sterven als zijn hartslag begint te dalen. Om in leven te blijven moet hij zijn adrenaline de hoogte injagen. Chev gaat opzoek naar zijn aartsrivaal Verona maar moet ondertussen ook zijn liefje Eve beschermen. De klok tikt en gedreven door wraak en adrenaline onderneemt Chev een dolle tocht door Los Angeles.

Chev Chelios (Jason Statham) komt bij zinnen in de handen van enkele Chinese bendeleden die zijn hart stelen en vervangen door een kunsthart. Deze loopt op batterijen die de regelmatige schok van elektriciteit vereist om werking bij te houden. Voor Chev volgt een race door Los Angeles, om alles weer recht te zetten, wraak te nemen en zijn eigen hart terug te vinden.

Ik heb niks tegen slechte films. Maar dit was eigenlijk gewoon zo slecht dat die goed wordt. Beide films zijn even dom. Zaten wel wat humoristische stukken in, en deze waren dan ook echt lachen. Hij heeft steeds 2 andere dingen nodig om in leven te blijven. Als je een slechte grappige actiethriller wil zien zou ik deze zeker aanraden. Ik geef hem een 3,5/5 sterren, omdat die doordat die slecht was weer goed werd en daardoor grappig. Niet echt een aanrader. Alleen mocht je ooit eventjes geen films meer hebben, kijk deze dan voor de lol :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Gone in 60 Seconds

Het broertje van de gestopte autodief Memphis (Nicolas Cage) raakt in de problemen na een mislukte opdracht voor een crimineel. Memphis moet met een groep oude vrienden binnen 1 nacht 50 auto's stelen om zo het leven van z'n broer te redden.

Vind dit een leuke film. Veel mooie auto's. Daarvoor zou je hem eigenlijk al moeten kijken :P Nicolas Cage vind ik er perfect in passen, past altijd wel bij de auto's. Ik geef deze film een 4/5 omdat hij gewoon goed is en niet echt super :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Crank 1 en twee vond ik geweldig. Vooral bij één dat hij zijn meisje begint te "verwennen" op straat. Of bij deel twee dat het begint als een oude 8bit videogame. Lekkere wegkijkers.

Ik heb de startpost aangepast rikkert met jou data. I like! thx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...