Spring naar bijdragen

R4 Usb Doet Het Niet Meer. Wil Ook Niet Formatteren.


geeinatree

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een R4 Kaartje gekocht met 2GB geheugen. Hij was al geïnstalleerd enzo dus ik kon hem gelijk al gebruiken en hij deed het goed.

Maar sommige spellen werkten niet dus heb ik Wood geinstalleerd. Dat deed het toen prima en ik kon alle spellen weer spelen. Tot ik op een keer vast zat met een spel en ik me herrinerde dat ik ook cheats kon gebruiken, en dat wou ik dus gaan proberen. Ik stopte toen dus zoals altijd mijn ubs in mn pc, en keek op internet hoe ik moest cheaten in woods. Er stond dat ik een bestandje nodig had voor de cheat genaamd: usrcheat.dat

Dus ik downloade dat en ging naar de folder waar het bestandje in moest. Maar daar stond al een cheat bestand genaamt: cheat.dat dus ik dacht die verwijder ik zodat ik die nieuwe erin kan zetten. Ik verwijderde cheat.dat en toen ineens was alles weg!!

Mn pc herkent de usb nu niet meer en er staat niks meer op. Als ik hem opnieuw in de pc doe dan zegt hij dat hij het niet kan lezen en dat hij het moet formatteren. Ik dacht verhip dan ben ik alle save bestanden kwijt maarja het moet maar. Dus ik drukte op Ok. Zeg hij dat hij het niet kan formatteren door een beveiliging!

Ik heb al verschillende andere formatterende programma's gebruikt en zelfs al unlockers ofzo. Om hem toch te kunnen formatteren maar dat lukt niet!!

Wat raar is, is dat ik wel gewoon de spellen kan spelen op de nintendo. Alles werkt gewoon nog op de woods, de thema's en alles wat ik erop had gezet. Maar het probleem is dus als ik hem aan de pc doe. Dan kan ik niks meer doen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke das wel heel raar misschien is het verstandig om je computer even goed te scannen op virussen en mag ik vragen waarvan je urcheat.dat vandaan hebt gedownload?

Als eerst zou ik eerst is proberen om de usb in een andere computer te stoppen om te kijken of ie daar werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zoals Disaster zegt, probeer eens een andere computer. Of probeer eens een andere USB-port. Op internet hebben mensen ook dit probleem, maar een oplossing is er echt ook niet (of ik zoek verkeerd :P).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb de ubs nu in de laptop geprobeerd en op een andere computer, en ze doen hetzelfde als mn eigen computer. Ze kunnen het niet lezen en zeggen dat ze moeten formatteren maar dat lukt dus niet.

http://www.duken.nl/...oor-r4r4i-gold/

Dit heb ik gebruikt om Woods te installeren.

Alleen had ik cheat.dat van de ouwde firmware op woods gezet omdat ik dacht dat dat ook wel zou lukken.

Toen dat dus niet lukte heb ik weer gekeken op dat forum en gezien dat ik dus urcheat.dat moest hebben.

Dus ik wilde die cheat.dat verwijderen en toen is het allemaal begonnen. Toen zag hij alle bestanden niet meer en wil die formatteren.

Cheat.dat is dus het cheat bestandje van firmware v1.18 en die had ik dus op Woods gezet. Dat was dus fout denk ik. Want ik delete het bestandje en alles was weg.

Ik had dus die cheat.dat van die ouwde firmware niet op Woods moeten zetten. Maarja dat is al gebeurd.

Hopelijk weet iemand een oplossing, anders moet ik maar een nieuwe kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk gewoon dat je het beste een nieuwe kan kopen. Aangezien 2GB SD-kaarten niet zo duur zijn. Ik zou het anders ook niet weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hmm ja, wel jammer natuurlijk.

Maarja ik zat er ook al aan te denken om een 3DS te kopen met een nieuw kaartje met 4 GB.

Maar ik heb gelezen dat de roms van 3ds het nog niet doen. Dus dan moet ik nog wachten.

Bedankt voor jullie hulp in iedergeval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hmm ja, wel jammer natuurlijk.

Maarja ik zat er ook al aan te denken om een 3DS te kopen met een nieuw kaartje met 4 GB.

Maar ik heb gelezen dat de roms van 3ds het nog niet doen. Dus dan moet ik nog wachten.

Bedankt voor jullie hulp in iedergeval.

Juist, en er is nog geen flashkaart voor de 3DS dus daar moeten we nog op wachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...