Spring naar bijdragen

Utorrent Doet Echt Helemaal Niks Meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heeeey

ik heb sind een aantal dagen er last van dat utorrent helemaal niks meer doet

alle downloads die bezig waren werd de balk van rood en nieuwe downloads beginnen niet meer

normaal heb je bij utorrent 3.0 ook een balk met hoeveel er beschikbaar is maar die laat ie ook al niet

ik heb utorrent ook al een keer eraf gegooit en opnieuw geinstaleerd maar dat werkt ook niet

het is raar dat het van de een op de andere dag zo is daarvoor heb ik het namelijk altijd kunnen gebruiken en op andere computers hier thuis doet alles het wel gewoon

wat kan ik hier aan doen

?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je toevallig iets gewijzigd aan mappen en/of de downloads? Meestal staat er in de rode balk ook een foutmelding, zou je kunnen kijken wat uTorrent aangeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

of er is geen ruimte meer om de bestanden neer te zetten,

gooi eens wat ouwe troep uit die map waar alles terecht komt en dan kijken of ze weer beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is wel handig om even te laten zien met welke mappen utorrent werkt. Hiermee kan je uitsluiten dat je torrents perongeluk zijn gewist.

Als je windows xp draait dan vind je de map met al je utorrent bestanden in

c:\documents and settings\uw naam \application Data\utorrent

Draai je windows 7 vind je de opslap map hier

C:\Users\uw naam \AppData\Roaming\uTorrent

Wat eagels zegt lijk me snel te achterhalen . Het programma utorrent stelt zelf de uitvoermap vast waar de torrents programma in terecht komen en waarop het programma werkt.Ik heb ze hierboven beschreven waar ze in terecht komen.

De inhoud van de torrents zijn heel klein, ik draai rond de 350 torrents en de totale inhoud is rond de 40MB . Deze map is een onderdeel van je c partitie. Als de map te vol raakt dat kan pas plaatvinden als er geen ruimte in partitie c is. Dit kan je via mijn computer zien. Je kan er natuurlijk altijd ongebruikte torrents weghalen.

De gegevens die dat ene utorrent programma moet ophalen bv een film of muziekbestand kan je wel bepalen waar je die gaat neerzetten via het utorrent programma nm linksboven bij het utorrent programma opties\voorkeuren\mappen\plaats nieuwe downloads in (aanvinken) aan de rechter kant kan je de map gaan selecteren. Als daar geen plaats meer voor is , dan zou het programma dit moeten aangeven. Dan zou je natuurlijk plek moeten vrijmaken om alsnog het bestand binnen te krijgen. maar wat Farrid al aangeeft, je moet toch met meer gegevens komen wat nou persies de foutmelding is.

Maak eventueel een printscreen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...