Spring naar bijdragen

Onmogelijk Om Enige Bestanden Of Bureaublad Aan Te Klikken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een probleem op mijn laptop dat door middel van enkele virusscanners niet kan worden gedetecteerd. Ik zal het probleem omschrijven:

Zodra ik bezig ben in een bestand of programma dan is het 9/10 niet mogelijk om de startbalk aan te klikken, mijn muis werkt dan niet meer (Ik heb ditzelfde probleem als ik op bureaublad sta, dan is het soms ook niet mogelijk om een pictogram aan te klikken). Enige mogelijkheid is om met het toetsenbord te werken. Daarnaast valt het probleem ook tijdelijk op te lossen door mn taakbeheer op te starten en weg te klikken. Daarnaast als ik bezig ben op internet en ik wil switchen tussen de tabbladen dan sluit die mijn gekozen tabblad af.

Het volgende probleem dat ik heb sinds ik deze bovenstaande problemen heb is: Zodra ik klik met mijn muis komt er regelmatig zo'n 'scrollafbeelding' en als ik dan mijn cursor naar beneden laat gaan dan scrollt die naar beneden op de pagina.

Ik heb net even op deze site gezocht of er mensen zijn met hetzelfde probleem en of er enige oplossingen voor zijn, deze heb ik echter niet kunnen vinden. Heb wel de tips en beste virusscanners doorgenomen en Malwarebytes Anti-Malware gedownload en volledige run gedaan, ik heb ook Microsoft Security Essentials, maar deze virusscanner heeft tevens niks kunnen vinden, er is dus niks gedetecteerd op mijn pc.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uit heb kunnen leggen, hoe ik dit probleem op wil lossen heb ik geen idee van. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Zodra het nog steeds erg onduidelijk is kan ik er een filmpje van maken.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Klinkt voor mij als een overleden muis, kan je het even met een nieuwe/andere proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb hetzelfde probleem met m'n touchpad, ligt sowieso niet aan het besturingssysteem van mn cursor. Had dit probleem ook op mijn vaste PC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...