Spring naar bijdragen

par 2 bestand omzetten in een "gewoon" BESTAND


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

IK HEB VIA SPOTNET EEN AFLEVERING UIT EEN SERIE GEDOWNLOAD

HIJ GEEFT ALS WEERGAVE AAN DAT HET EEN PAR 2 BESTAND IS EN IK KAN HEM NIET AFSPELEN

HOE KAN IK DIT BESTAND OMZETTEN NAAR EEN AVI OF MPG BESTAND OM HET VERVOLGENS TE KUNNEN AFSPELEN EN LATER OP EEN DVD TE BRANDEN?

Modbreak: Je mag het opnieuw proberen zonder overdreven Caps-Lock gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Je hoeft Caps lock niet aan te zetten...

Par2 bestanden zijn bestanden om rar bestanden mee te reparen, dit doe je met Quickpar.

Je hebt in de map waar die par2 bestanden staan vast ook wel rar bestanden, deze moet je uitpakken met WinRar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Par 2 bestanden download je meestal met nzb bestanden (voor zover ik weet alleen met nzb bestanden) de meeste programma's hebben iets ingebouwt zitten waardoor die automatisch gerepareert wordt dacht ik of je moet het zelf ff starten via dat programmatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoewel ik begrijp dat PAR 2 bestanden meesta; worden gebruikt om zelf andere bestanden naartoe te converteren, gaat mijn aandacht juist uit naar het omgekeerde.

Ik heb eeb film in PAR 2 formaat; dit is niet direct af te spelen door de standaard PC video-programma's zoals bijv. de Windows Media Player en dergelijke. Ik heb ook geen conversie-programma dat een conversie naar bijv, een AVI formaat kan verzorgen.

Wie kan mij zeggen waar ik een dergelijk programma kan vinden. Van PAR2 naar AVI converteren.

GBr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Par2 bestanden zijn herstelbestanden.

Van alleen par2 bestanden naar avi kan alleen als er minimaal 100% par2 (met een upload van 105-110% par2) beschikbaar is. Een download die volledig bestaat uit par2 bestanden gebeurt zelden bij downloads van een paar honderd MB. Gebruik Quickpar voor het controleren van de herstelblokken.

Converteren van par2 naar een afspeelbaar bestand is niet mogelijk doordat par2 bestanden alleen herstelblokken bevatten.

Zoek naar de rar/zip bestanden die bij de par2 bestanden horen op sites zoals Binsearch en NZBIndex door te zoeken op de bestandsnaam zonder extensie van de par2 bestanden. Maak vervolgens een NZB en plaats de gedownloade bestanden in dezelfde map als de par2 bestanden. Gebruik Quickpar om te controleren of er voldoende herstelblokken beschikbaar zijn voor een eventuele reparatie. Als dit gelukt is en het resultaat bestaat uit rar of zip bestanden Winrar gebruiken om deze bestanden uit te pakken. Als het goed is word er nu een afspeelbaar bestand zichtbaar (avi/mp4). Open deze in Windows Media Player. Als dit niet werkt kan er vlc gebruikt worden.

bewerkt door Yu123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 45

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...