Spring naar bijdragen

Office 2010 registreren - cd key


Siebrand

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wil m'n office 2010 plus laten registreren, maar dan geeft hij aan dat de productcode ongeldig is en dat het nog maar 29 dagen te gebruiken is.

Iemand hier een oplossing voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Lifetime Activator Guaranteed Tam is een hele goeie heb ik ook gebruikt de rest werkte allemaal niet maar je moet dit wel doen anders doet ie iets heel anders:

1.Copy and paste w7lxe.exe to Local Disc (C:)

2.Run CMD (Command) then paste this in C:\w7lxe.exe /office2010

3.Press enter, wait few seconds and then Office 2010 is activated for life!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Lifetime Activator Guaranteed Tam is een hele goeie heb ik ook gebruikt de rest werkte allemaal niet maar je moet dit wel doen anders doet ie iets heel anders:

1.Copy and paste w7lxe.exe to Local Disc (C:)

2.Run CMD (Command) then paste this in C:\w7lxe.exe /office2010

3.Press enter, wait few seconds and then Office 2010 is activated for life!!

Allereerst bedankt voor de tip, maar zou je mij stap voor stap kunnen uitleggen wat ik moet doen?

Waar vind ik w7lxe.exe en waar vind ik C:\w7lxe.exe /office2010

Hoop dat je me verder kunt helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Heb je hem gedownload van thepiratebay? want daar moet je hem vandaan downloaden gewoon in het zoekvlak Lifetime Activator Guaranteed Tam invoeren en downloaden maar :)

Als je hem gedownload hebt moet je het bestand w7lxe.exe koperieren naar C:\. Dan ga je naar start klik je op zoeken of uitvoeren (ligt eraan welke windows je hebt) en typ je in CMD. dan tik je dit in: C:\w7lxe.exe /office2010

en klaar is kees :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je hem gedownload van thepiratebay? want daar moet je hem vandaan downloaden gewoon in het zoekvlak Lifetime Activator Guaranteed Tam invoeren en downloaden maar :) Als je hem gedownload hebt moet je het bestand w7lxe.exe koperieren naar C:\. Dan ga je naar start klik je op zoeken of uitvoeren (ligt eraan welke windows je hebt) en typ je in CMD. dan tik je dit in: C:\w7lxe.exe /office2010 en klaar is kees :)

Heb het gedownlad, maar als ik hem wil kopieren naar de c partitie geeft hij aan dat ik deze bewerking niet kan uitvoeren omdat ik niet gemachtigd ben. Mijn account staat ingesteld als administrator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Gebruik je windows 7 of Vista? Je moet in iedergeval de UAC (user account control) uitzetten. Dit doe je door naar configuratiescherm te gaan en dan naar Gebruikersaccounts en dan moet je als je vista hebt klikken op gebruikerbeheer in of uitschakelen zorg dan dat het vinkje verdwijnt. Als je Windows 7 hebt is het bijna hetzelfde je moet dan alleen het scrol balkje helemaal omlaag halen.

Als het goed is moet hij het nu gewoon doen, maar mocht ie het nu echter nog steeds niet doen hoef je maar een klein dingetje aan te passen:

1. Ga naar C:\

2. Klik met je rechtermuisknop en ga naar eigenschappen

3. Ga vervolgens naar het tablat beveiliging en klik daar op geavanceerd.

4. Ga naar het tablat eigenaar en klik op bewerken.

5. Klik je eigen naam aan en klik op Ok. (zorg dat je het vakje eronder niet hebt aangevinkt als je dit niet wilt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En hoe gaat dit in z'n werk met windows xp dan?

Het zit nl. zo op mijn laptop zit vista en op mijn desktop pc zit windows xp. Nu wil ik dat bestandje van mijn desktop pc kopieeren naar een usb stick en dan geeft hij die melding aan. Wil hem nl. van mijn desktop pc via een usb stick kopieeren naar mijn laptop met vista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Geeft hij een mededeling dat hij niet naar een usb stick kan kopieren?? Das echt vreemd. Staat er iets belangrijks op die USB anders kun je hem misschien formateren kijken of dat lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gebruik je windows 7 of Vista? Je moet in iedergeval de UAC (user account control) uitzetten. Dit doe je door naar configuratiescherm te gaan en dan naar Gebruikersaccounts en dan moet je als je vista hebt klikken op gebruikerbeheer in of uitschakelen zorg dan dat het vinkje verdwijnt. Als je Windows 7 hebt is het bijna hetzelfde je moet dan alleen het scrol balkje helemaal omlaag halen.

Als het goed is moet hij het nu gewoon doen, maar mocht ie het nu echter nog steeds niet doen hoef je maar een klein dingetje aan te passen:

1. Ga naar C:\

2. Klik met je rechtermuisknop en ga naar eigenschappen

3. Ga vervolgens naar het tablat beveiliging en klik daar op geavanceerd.

4. Ga naar het tablat eigenaar en klik op bewerken.

5. Klik je eigen naam aan en klik op Ok. (zorg dat je het vakje eronder niet hebt aangevinkt als je dit niet wilt)

Hij blijft aangeven dat ik niet gemachtigd ben. Vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ben jij dan wel administrator van de computer? Misschien dat je niet voldoende rechten hebt ofzo ik zou het echt niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben jij dan wel administrator van de computer? Misschien dat je niet voldoende rechten hebt ofzo ik zou het echt niet weten.

De laptop reageert niet als ik die activator aanklik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...