Spring naar bijdragen

[PS3] harde schijf vol?


KianYu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Hallo! :)

Gisteren ben ik op mijn ps3 weer even aan het downloaden gegaan voor wat leuke demo's, en zodra ik de eerste demo wilde installeren kreeg ik de melding:"Onvoldoende schijfruimte"...

Ik ben gelijk gaan zoeken en naar Systeem gegaan en dan eigenschappen (o.i.d).

Tot mijn grote verbazing had ik minder dan 1GB over van de 37GB die, die aangeeft.

Toen ben ik gaan zoeken en het enige wat ik kon vinden is dat het ps3 systeem 11GB in gebruik neemt, daar komt nog bij dat ik wel geteld 1 spel op ps3 heb staan en deze is zo'n 1,5GB.

Dus zou ik toch minimaal 20GB over moeten hebben? :wacko:

Ik heb (bijna) al mijn oude saves verwijderd, er staan verder geen films/foto's of muziek op dus hier kan het ook niet zitten.

Wel heb ik zitten denken dat het ps3 systeem misschien oude updates allemaal bewaart?

En aangezien die van ons toch wel 3/4 jaar oud is, zou dit best veel kunnen zijn...

Dit heb ik alleen niet kunnen vinden op het internet of op de ps3 zelf dus ik weet niet of dit klopt.

Is er iemand die dit kan bevestigen/ontkrachten of is het misschien totaal iets anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je gamedata kan je eraf gooien die download hij zelf wel weer als je de game gaat spelen

( DUS GAMES DIE JE NIET MEER HEBT OF SPEELT GAMEDATA ERAF GOOIEN )

( DLC zitten hier ook in verborgen, maar die kan je in je reeds gedownload lijst op PSN eventueel overnieuw downloaden )

Voor de rest kan je alles natuurlijk gewoon wissen op je HD van je ps3 ..

( Films, foto's, games .. )

Druk op driehoekje als je "EROP" staat en selecteer wissen ...

of

http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/formatutility.html

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Bedankt voor je snelle antwoord Duken!

Maar helaas zitten hier niet mijn "verloren" GB in.

Ik heb het even gechekt, en alle Gamedata eraf gegooid...

Ook foto's, films e.d zijn eraf, en nog heb ik niet veel gewonnen nu dus volgens mij moet het ergens anders in zitten :wacko:

Misschien ga ik eens proberen of formatteren helpt...

Systeemsoftware wordt niet verwijderd als de vaste schijf wordt geformatteerd

Bedoelen ze hiermee dat eventuele systeem updates blijven staan?

Want dit is wel een drastische manier om er achter te komen of die ruimte in de updates zitten.

Want als ik hem formatteer en ik blijf met weinig ruimte zitten dan heb ik geformatteerd voor jan met de korte achternaam :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474
  • 3 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-12-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb helemaal hetzelfde probleem. Alles is verwijderd van de ps3 zelfs tot mijn laatste game en ik blijf over onvoldoende beschikbaarheid beschikken, wat houdt formatteren in eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...