Spring naar bijdragen

ff voorstellen


sandy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi hoi, ik wil me ff voorstellen, ik ben sandy en brand al een tijdje films van ver schillende sites, alleen heb ik nu ineens een probleem, ik kan niet meer downloaden,  :'( als ik een film aanklik op een site, krijg ik c:\ducuments and settings\sandy\local settings\temporary internet files\content IES\    en toepassing is niet gevonden....??????????????.weet iemand wat dit ineens is, ik mis nu een hoop leuke films :'( IK HOOP ECHT DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN, want ben onderhand echt waanhopig aan het worden..

groetjes Sandy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Olla!!

Over je probleem. Met welk pakket ben je aan het downloaden? Als dit via bittorrent is moet je het bestand opslaan op je bureaublad.

Rechmuisknop op de link -> bestand opslaan als

Kies een locatie op je PC en start hem via daar  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...