Jump to content
Sign in to follow this  
cercle

utorrent.exe nergens te vinden op mijn computer

Recommended Posts

Vrienden

Als kersvers lid van deze gemeenschap meteen een probleem waarvan ik zelf niet goed word:

Telkens als ik de utorrent software wil downloaden, krijg ik alleen maar het schermple met 'uitvoeren' te zien; als ik vervolgens daar op klik verschijnt het utorrent icoontje onderaan het scherm en kan ik probleemloos effectief bestanden downloaden. De software van utorrent vind ik echter nergens bij C\program files, hetgeen vroeger wel altijd vermeld stond ...

Als ik de zoekfunctie gebruik en utorrent intik, geeft ie alleen 'iets' van utorrent.exe prefetch op, blijkbaar een .dat bestand. Wat is er aan de hand en hoe kan ik utorrent 'normaal' installeren (met o.a. het icoontje op het bureaublad)?

Hartelijk dank voor je gewaardeerde hulp!

dirkvanrosmalen@hotmail.com

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

http://www.filehippo.com/download_utorrent/

Download hem hier eens en klik ipv van uitvoeren op opslaan en doe dan voor het gemak je bureaublad. Daarna installeer je hem en kijk dan nog eens of er een bureaublad pictogram op het bureaublad staat.

Klopt, bij mij installeert hij hem ook niet. Het is een 'stand-alone' .exe bestand, die zonder installatie al werkt. Dus, gewoon zoals bovenstaand bericht meldt: 'Opslaan op bijvoorbeeld je bureaublad of een andere gemakkelijke map' en dan gewoon uitvoeren vanaf je die map. Er is geen installatie nodig :)

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke in dat geval plaats hem waar je leuk vind en plaats een snelkoppeling op het bureablad dan heb je hetzelfde effect :)

Vrienden! Jullie zijn knappe bollen hoor! 'Het' werkt zoals voorheen! Vraag mij toch af wat 'k voordien 'verkeerd' heb gedaan ...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By predator
      hallo
      Ik heb sinds kort AVG internet security 2019 geiinstaleerd en kan het kloppen dat deze de upload tegen houdt?
      Gebruik utorrent 1.6.Downloaden geen probleem.
      mvg predator
    • By nolikomaaseik
      Telkens als ik mijn PC opstart start ook uTorrent op ondanks dat "Start uTorrent bij opstarten PC" uitgevinkt is .
      Oplossing ???
    • By Trizomu
      BitTorrent gaat een eigen cryptovaluta uitgeven. Gebruikers kunnen de tokens inwisselen voor snellere downloads.

De token krijgt de naam BitTorrent (BTT) mee, schrijft de BitTorrent Foundation donderdag in een blogbericht. De cryptovaluta wordt vooralsnog toegevoegd aan het populaire uTorrent Classic-programma voor Windows.
      BitTorrent zou van plan zijn om de token later ook naar andere programma's en diensten te brengen. Daarnaast moet de valuta op termijn ook buiten torrentsystemen bruikbaar zijn. De makers zeggen dat BTT optioneel blijft en dat gebruikers het systeem kunnen uitschakelen.
        Het bedrijf achter het downloadprotocol BitTorrent werd afgelopen jaar overgenomen door de blockchainstart-up Tron. Voor de overname werd 140 miljoen dollar (123 miljoen euro) betaald. BitTorrent wordt vaak gebruikt om illegaal films, series en muziek te downloaden, maar kan ook voor legale downloads worden ingezet.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Trizomu
      BitTorrent gaat een eigen cryptovaluta uitgeven. Gebruikers kunnen de tokens inwisselen voor snellere downloads.

De token krijgt de naam BitTorrent (BTT) mee, schrijft de BitTorrent Foundation donderdag in een blogbericht. De cryptovaluta wordt vooralsnog toegevoegd aan het populaire uTorrent Classic-programma voor Windows.
      BitTorrent zou van plan zijn om de token later ook naar andere programma's en diensten te brengen. Daarnaast moet de valuta op termijn ook buiten torrentsystemen bruikbaar zijn. De makers zeggen dat BTT optioneel blijft en dat gebruikers het systeem kunnen uitschakelen.
        Het bedrijf achter het downloadprotocol BitTorrent werd afgelopen jaar overgenomen door de blockchainstart-up Tron. Voor de overname werd 140 miljoen dollar (123 miljoen euro) betaald. BitTorrent wordt vaak gebruikt om illegaal films, series en muziek te downloaden, maar kan ook voor legale downloads worden ingezet.
  • Latest news

• Nu op het forum

• @Drifter Ik heb een account op opensubtitles maar de site werkt niet naar behoren. Ik kan geen berichten sturen, commentaar plaatsen onder een toegevoegde subtitle en ik kan de subtitle ook geen beoordeling geven. Ik weet dat ze bezig zijn met een compleet nieuwe versie van de website maar dit is nog in beta. @Duken Ik hoop het ook! Vertalers hebben meestal geen eigen website of emailadres maar misschien wordt dit bericht toch door hem gelezen op Duken :)
    • Hoi, ik heb precies hetzelfde. Zonder pardon of waarschuwing ben ik verbannen. Wat vreemd. Erg lastig dat je niemand kan bereiken om uitleg. En hoe dit opgelost kan worden.
    • Top Drifter, heb op die community een account dus ga ze gelijk binnenhalen!  Bedankt!
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur
    • Komedie

Crawl

• Thriller
    • Actie

UglyDolls

• Animatie