Spring naar bijdragen

Van DVD9 naar DVD5


Oita

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo mensen,

ik heb geprobeerd te zoeken op compres (en allerlei varianten daarop ) maar kreeg geen resultaten.

Links en rechts gekeken in verschillende rubrieken/topisc maar kom het toch niet 1,2,3, tegen.

Wat ik dus graag zou willen weten is er een programma wat de inhoud van een DVD9 naar een DVD 5 kan omzetten?

(dit omdat mijn dvd speler geen DVD9's (de 8,5 gig schijfjes dus) leest.

Bij voorbaat dank,

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat kan met Clone DVD

Hoe kun je nou een DVD film kopiëren van de videotheek of een vriend? Een DVD kopiëren is tegenwoordig niet meer zo moeilijk. Met de juiste programma’s heb je zo een kopie van een DVD. Via CloneDVD heb je binnen enkele stappen een perfecte kopie. Makkelijker kan niet! In deze handleiding wordt uitgelegd hoe het precies werkt, en je zult zien: dvd’s rippen kan iedereen!

http://www.duken.nl/kopieren-met-clonedvd/

Met de handleiding moet het lukken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geweldig bedankt Duke, ik heb de handleiding een beetje vlugtig doorgelezen en ja precies wat je zegt hij compressed van groot naar klein.

Ik ga er direct mee aan de gang, laat het naderhand weten of het me gelukt is.

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prog. gedownload en aan de gang met de handleiding op de achtergrond bij de hand.

Ging helemaal goed. Alleen toen het overnemen/copieëren klaar was kreeg ik niet de melding om er een nieuwe DVD in te doen om te branden. Het prog. gaf alleen een enorme gong dat het klaar was.

De copie had hij dus wel tijdelijk weggezet op mijn harde schijf en vandaar heb ik het dan op een dvd gebrand. Bij het inlezen vanaf de harde schijf gaf Nero wel tweee x een waarschuwing dat het de schijf niet kon indentificeren (of zo iets) of ik nog door wilde gaan. Ik heb wel de schijf gebrand en meteen afgespeeld. Het begin was gewoon goed zonder problemen. Ik heb het niet helemaal afgezien dus weet niet of er verderop nog problemen komen. Maar je op zich is de gehele inhoud van de DVD9 wel op DVD5 formaat gezet.

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed om te horen, als er nog vragen zijn horen we het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou Duke om eerlijk te zeggen ja heb ik nog een vraag over het overzetten van DVD9 naar DVD5.

n.l. als je het op je harde schijf hebt staan, een dvd9 dus hoe kan je het dan omzetten naar een dvd5.

Ik heb op mijn harde schijf al een tijdje DVD9's staan waar ik dus alleen op mijn pc naar kan kijken omdat mijn dvd speler dus geen dvd9's leest.

Is er een prog. waar ik direct vanaf mijn harde schijf dus die dvd9's kan omzetten naar dvd5's ?

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou Duke om eerlijk te zeggen ja heb ik nog een vraag over het overzetten van DVD9 naar DVD5.

n.l. als je het op je harde schijf hebt staan, een dvd9 dus hoe kan je het dan omzetten naar een dvd5.

Ik heb op mijn harde schijf al een tijdje DVD9's staan waar ik dus alleen op mijn pc naar kan kijken omdat mijn dvd speler dus geen dvd9's leest.

Is er een prog. waar ik direct vanaf mijn harde schijf dus die dvd9's kan omzetten naar dvd5's ?

gr. Oita

heb het gevonden ! Ik had nero 8 oem en die kon het niet. Maar ik heb Nero 9 geïnstalleerd en die kan dus vanaf je harde schijf een DVD 9 direct naar een DVD5 branden. Dus probleem geheel opgelost.

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed om je oplossing te horen! bedankt voor het melden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...