Spring naar bijdragen

NZB downloaden voor Mac Gebruikers


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  26
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  64

het werkt, allen spotplanet geeft een storing, ik zal spolite proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 26
  • 5 jaar later...

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

7 minuten geleden zei Bart':

Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.

Vergeet je VPN niet :) Maar inderdaad vanaf deze maand wordt het torrentverkeer in de gaten gehouden voor de Nederlanders

Op verzoek van rechthebbenden – filmmaatschappijen en distributeurs – houdt Texcipio de peer-to-peer-netwerken in de gaten. Dat zijn decentrale computernetten, vindbaar gemaakt door websites die torrent-bestandjes verspreiden met locaties van gekopieerde films, muziek en software.

Dat gaat zo: Texcipio downloadt zo’n torrent via een programma als Azureus en registreert welke computers er komen snuffelen, downloaden en uploaden. Elk computeradres (IP-adres) wordt bewaard en volgens Türbach is dat geaccepteerd bewijs in de rechtbank. Saillant detail: om te controleren of monitoringbedrijven als Texcipio hun werk wel goed doen, downloaden filmmaatschappijen zelf hun eigen films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

4 uur geleden zei Bart':

Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.

Dat is een uitstekend idee. Maar gebruik wel SSL en een VPN. En voor de zekerheid je echte naam nooit gebruiken als je een VPN aanvraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...