Spring naar bijdragen

fifa 11 problemen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik speel al een tijdje fifa 11 op de ps3, maar nu ik vandaag weer speelde en ik keek bij mij spelersopstelling stonden daar, in het midden 2 oranje bolletjes(van de doelmannen), terwijl dit eerder middenvelders waren.

Deze "spelers" heten allebei 10 en hebben een algemene score van 1424758. (ik heb ze niet gekocht)

In de wedstrijd zelf zijn ze wel weer de normale spelers, alleen dan doet een andere speler die in de opstelling staat niet mee, bij mij was dit de aanvaller. Ook was mijn gemiddelde teamscore 80 nu is dat 75 terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld.

Ik vind dit vreemd want elke keer als ik die spelers wil verplaatsen uit mijn basisopstelling dan loopt het spel vast.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 48
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat had ik gister precies het zelfde ,alleen kon maar met 2 poppetjes spelen raar, en ik was net zo goed bezig met vvv -venlo moet ik weer helemaal opnieuw beginnen...

heb alles verwijderd van fifa 11 ,dan maar opnieuw beginnen met alles en dan maar hopen dat het niet meer gebeurd ,kan ook een virus zijn ...

kan iemand me helpen hiermee...

grtjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk dat het een bug in het spel is. Kwam dit eenmalig voor of heb je er nogsteeds last van?

Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben op nieuw begonnen, wel jammer had net alles goed in gekocht ma ja, maar heb het nu wel niet meer ..

maar hoe kan je zoiets voorkomen ,als zoiets weer gebeurt.

had eerst gedacht dat mijn lens kapot was of iets anders ,ben al blij dat het aan het spel ligt....

greeetz en bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Even iets anders welke camara stand word het meest gebruikt bij fifa 11 ps3, of wat is het best om mee te spelen....

grten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...