Spring naar bijdragen

UEFA Euro 2012 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

[table]

[th]

UEFA Euro 2012

[/th]

img_4fa13d156fa20.jpg

[/td]

[/table]

[table]

[th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]

http://www.ea.com/nl/voetbal/euro12[/td2]

http://www.ea.com/nl/voetbal/euro12[/td2]

[/table]

[table][th]

Verhaal lijn

[/th][/table]Leid je land naar de overwinning in UEFA EURO 2012™ met het officiële en exclusieve digitale uitbreidingspakket voor FIFA 12. In EA SPORTS UEFA EURO 2012™ sta je als speler te midden van alle opwinding van het officiële toernooi. Je kunt kiezen uit meer dan 53 Europese nationale teams en spelen in alle 8 officiële stadions. Onderga de geweldige sfeer van een van de grootste en best bekeken sportevenementen ter wereld. Speel als je favoriete land in een volledig authentiek online toernooi. Neem het op tegen rivaliserende landen in de groepsfase, overleef de knockout-ronden en sleep de UEFA EURO 2012™-titel binnen. Echte verhaallijnen zijn de drijvende kracht achter EA SPORTS Football Club. Je kunt zowel de kwalificatie als het toernooi opnieuw beleven met uitdagingen die zijn gebaseerd op de echte wedstrijden. Het compleet nieuwe speltype Zegetocht is exclusief ontworpen voor UEFA EURO 2012. In dit speltype kun je zelf een team samenstellen en het opnemen tegen andere landen in de strijd om Europa. Kies je favoriete Europese speler of Virtuele prof uit FIFA 12 als aanvoerder van je eigen team en win wedstrijden om betere spelers te verdienen van andere landen. Naarmate je verderkomt in het spel, kom je uit tegen sterkere landen. Verzin de perfecte strategie en verover heel Europa.

[table]Eigen ervaring:[/table]

Ik had zelf nog een kaart van €20,- tegoed liggen en ik dacht ach, laat ik eens gek doen. Het spelen voelt lekker aan, er zijn toch wat kleine aanpassingen gedaan aan de gameplay. Zo is bijvoorbeeld het spel tactischer geworden. Je zal je momenten moeten kiezen om de beslissende pass te geven. Hetgeen wat mij meer trekt, maar dat is puur persoonlijk.

Het spelen van het toernooi is daadwerkelijk alleen het toernooi en niet de kwalificatie daarvan. Dit vind ik jammer want zo ben je vrij snel klaar met het toernooi en zo krijg je ook de kans niet om met bijvoorbeeld België de beker te pakken.

Wat zonde is, is dat EA niet alle licenties heeft voor alle teams. Zo speel je dus met 24(!) van de 53 teams met niet originele namen en tenues. Ook aan het publiek en stemming in het stadion is weinig tot niets gedaan, wat wel in de vorige edities gedaan werd. De sfeer in het stadion is daardoor zo goed als hetzelfde gebleven.

De expedition modus vind ik een hele leuke nieuwe toevoeging. Het is een soort van Ultimate team van wat we al kennen van FIFA 12. Zo moet je in deze modus andere teams verslaan om zo spelers te "verdienen" voor je team. Je kunt in het begin 1 aanvoerder kiezen dit kan je bestaande Virtual Pro zijn maar, dit kan ook een bestaande speler zijn bijvoorbeeld Sneijder. Door te winnen van je tegenstanders speel je bepaalde paden vrij naar nieuwe tegenstanders. In het begin zul je tegen mindere teams spelen, waarna hoe meer paden je vrij gespeeld hebt je uiteindelijk bij "de grote jongens" komt.

Al met al vind ik het een leuke nieuwe uitbreiding waar ik vooral blij ben met de verfijnde gameplay maar dit is puur persoonlijk. Als je tevreden bent met FIFA 12 en meer van de tricks bent zou ik zeggen koop het niet. Ben je meer een speler die houdt van tactisch rondspelen dan is het misschien wel de moeite waard.

[table]

[th]Trailers Video's[/th]

http://www.youtube.com/watch?v=M6KoUiHcPRQ[/td2]

[/table]

[table]

[th]Screenshots afbeeldingen[/th]

[/table]

Links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels.

Koop de CDkey op http://www.buygamecdkeys.com

Gebruik de code: BGCDKDUKEN5 voor 5% extra kassa korting!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nice Nice KianYu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb deze game ook gedownload vorige week, maar sinds vandaag heb ik alleen nog maar de proefversie als ik opstart. Als ik terugga naar de store zie ik wel dat ik de proefversie en de originele versie gedownload heb, maar ik zie de game niet meer in het echie. Iemand een idee waar dit aan ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

vet cool spel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...