Spring naar bijdragen

Windows xp activeren zonder serial


MasterXDG

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hallo allemaal

Ik heb laatst een legale windows XP geinstalleerd op mijn pc. Hij vraagt of ik hem kan activeren binnen 30 dagen door een nummer te bellen, of door het via 't inernet te doen. Nou wil het net zo zijn dat mijn pc mijn internet niet kan pakken.. (hier graag ook hulp mee) nou wil ik dus weten hoe ik mijn wndows xp moet activeren, en om watvoor redenen dit moet, want dit heb ik nognooit eerder meegemaakt.

Dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Windows 7 activeren op deze computer

U moet Windows binnen 30 dagen na installatie activeren. Met activering kunt u controleren of Windows op uw computer legitiem is en niet op meer computers wordt gebruikt dan is toegestaan volgens de licentievoorwaarden voor Microsoft-software. Hiermee wordt het gebruik van vervalste software tegengegaan. Zie Windows 7 activeren: veelgestelde vragen voor meer informatie.

Als u Windows 7 online wilt activeren, hebt u uw productcode nodig. U vindt uw productcode op de computer, in het Windows-pakket of in de bevestigingse-mail als uWindows 7 online hebt aangeschaft en gedownload. Ga naar de website van Microsoftom voorbeelden van stickers met productcodes te bekijken. Zie Waar vind ik de Windows 7-productcode? voor meer informatie.

Als u de productcode niet kunt vinden, moet u mogelijk een nieuwe productcode aanschaffen. Zie Een nieuwe Windows 7-productcode aanschaffen voor meer informatie. Als u tijdens de installatie van Windows 7 een foutmelding ziet dat de productcode ongeldig is, gaat u naar Fout bij het activeren van Windows 7: ongeldige productcode.

Windows XP telefonisch activeren

Neem contact op met een Microsoft-klantenservice om Windows te activeren via de telefoon, de volgende stappen uit:

  • Klik op Start, wijs Alle programma 's, wijs Accessoires, wijs Systeemwerkset, en klik vervolgens opWindows activeren.
    Of, Klik op de Windows productactivering het pictogram in het systeemvak.
  • Klik op Ja, ik wil telefonisch via een medewerker van de nu actieve vensters.
  • Klik op Lees de privacyverklaring van Windows productactivering, klik op Back-up, en klik vervolgens op Volgende.
  • Volg de stappen in de Windows via de telefoon activeren in het dialoogvenster en klik vervolgens opVolgende.
    Opmerking Het nummer verschijnt nu en verschilt op basis van de locatie die u selecteert.
  • Wanneer de activering is voltooid en het volgende bericht, klikt u op OK.
    Uw exemplaar van Windows hebt geactiveerd.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Of je gebruikt gewoon een Loader van Dazz :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dank jullie wel,het Activeren is gelukt !

Maar nu komt probleem 2, ik heb geen internet op de pc..

Ik heb geen cd of iets dergelijks voor eventuele drivers, maar oke

Ik heb dus de lan kabel in mn pc geplugd, maar ik ze geen netwerk verbindingen, ook als ik een nieuwe verbinding wil maken, wilt dit in watvoor opzich dan ook niet lukken =s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 88
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

hier iemand met precies hetzelfde probleem als jij lees even goed door en kijk even welk stukje ik heb geschreven want daar staat de oplossing ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...