Spring naar bijdragen

Handleiding - 3,5 mm splitter


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Verlies je geen kwaliteit in geluid wanneer je alles gaat opsplitsen?

Top handleiding by the way! +

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Van kwaliteits verlies heb ik nog niks gemakt wel een beetje volumeverlies maar echt heel minimaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

sorry dubbelpost..

trouwens het volume verlies is echt maar iets van 3% ofzo

ik heb dan getest met 3 systemen erop aangesloten dus misschien met 4 iets meer verlies maar echt heel minimaal doordat parallel aangesloten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

woei! mijn uitgebreide reactie volgt nog ;)

top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmm ja, want als hoge noten bijvoorbeeld niet meer zuiver zijn omdat de geluidsgolven gesplitst worden mis je wel iets. Maar als jij zegt dat het goede kwaliteit blijft geloof ik dat :) Zal eens kijken of ik dit zelf voor elkaar kan krijgen! Top handleiding voor de tweede keer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Haha veel simpeler dan je zou denken als je het zo laat zien. Bedankt voor de tutorial.

Je zou alleen nog een manier moeten toevoegen om de kabeltjes netjes bij elkaar te houden. Want zo lijkt het me best wel kwetsbaar.

Zoiets bijvoorbeeld: http://www.conrad.nl...Isolatieslangen

En misschien een mini-behuizing waar je de aansluiting in opbergt.

Het is maar een idee, voor jezelf heb je het waarschijnlijk niet nodig.

Edit: ik zie nu pas dat er onderaan staat dat je er een houten behuizing omheen doet. Sorry dus, had het beter moeten lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hmm ja, want als hoge noten bijvoorbeeld niet meer zuiver zijn omdat de geluidsgolven gesplitst worden mis je wel iets. Maar als jij zegt dat het goede kwaliteit blijft geloof ik dat :) Zal eens kijken of ik dit zelf voor elkaar kan krijgen! Top handleiding voor de tweede keer :)

ja ik heb niet echt iets gemerkt hiervan (kan ook aan mijn niet meer uitstekende gehoor liggen... :P)

Haha veel simpeler dan je zou denken als je het zo laat zien. Bedankt voor de tutorial.

Je zou alleen nog een manier moeten toevoegen om de kabeltjes netjes bij elkaar te houden. Want zo lijkt het me best wel kwetsbaar.

Zoiets bijvoorbeeld: http://www.conrad.nl...Isolatieslangen

En misschien een mini-behuizing waar je de aansluiting in opbergt.

Het is maar een idee, voor jezelf heb je het waarschijnlijk niet nodig.

Edit: ik zie nu pas dat er onderaan staat dat je er een houten behuizing omheen doet. Sorry dus, had het beter moeten lezen.

Klopt ik was helemaal vergeten zo'n isolatieslang mee te bestellen..

Ja voor mijzelf is dit niet nodig omdat deze splitter in een kast komt waar ook 2 versterkers en een touchscreen mediaplayer inkomen

maar als mensen graag gemaakt willen hebben bouw ik het natuurlijk netjes in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zeer mooi topic! Handleiding is mooi met alle afbeeldingen. Hij leest goed weg en is lekker duidelijk! :goed:

Er is een handleidingen module van IPB. Zoals op http://www.spotx.nu/tutorials/

Deze wil ik gaan aanschaffen maar daar heb ik momenteel even geen geld voor liggen. Deze komt er dus wel en dit soort handleidingen komen daar natuurlijk in! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik zie nog steeds staan : inhoud niet beschikbaar???

Wat je precies gedaan heb is voor mij niet helemaal duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Bedankt goed om te horen dat deze ook weer bevalt :D

Ben benieuwd hoe het gaat worden met die module erbij

maar het heeft natuurlijk geen haast toch :P

@releases

Waar heb je het precies over want begrijp het niet helemaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Als ik via Tapatalk dit topic bekijk staat er inderdaad ook: "Sorry, inhoud niet beschikbaar". Via de PC werkt het topic wel normaal. Tapatalk bug misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oah zo,

Geen idee hoe dat komt dan ik gebruik zelf sowieso nooit tapatalk maar zou het misschien wat met aantal plaatjes te maken hebben dat het er te veel zijn ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk dat ik er ook een ga maken, maar dan eentje waarin de aansluiting in de behuizing zit en een speaker met schakelaar in de behuizing erbij. Weet alleen niet of dit mogelijk is zonder batterij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik kan je wel zeggen dat het dan toch echt speakers gaan worden met weinig vermogen wil je dit zonder batterij werken maar speakers van 2A of iets in die richting is natuurlijk niks heb zoiets keertje gekocht als je het geluid gewoon op je mobiel aanzet gaat het nog harder.

Dan moet je toch meer gaan kijken naar iets zoals de kistradio. Ik heb zelf dan gewoon een krat bier hiervoor gebruikt maar je kan het ook veel kleiner maken

Kijk eens voor li-ion accu's van 9800mAH zoiets bijvoorbeeld:

http://www.ebay.com/...#ht_3465wt_1139

en neem dan een D-class versterker en een setje autospeakers, met dit allemaal is het wel mogelijk om te doen wat jij graag wil.

Ik ga binnenkort eerst mijn krat die ik nu heb gemaakt flink upgraden en daarna ga ik een hele geluidsinstallatie maken waarbij ik dan op een totaal van 16 speakers en 4 subwoofers uit kom...(hoezo overpowerd :$)

Heb op dit moment de eerste tekening voor de het upgraden van mijn kist klaar(bierkrat gaat er helemaal uit)

Hier komen 2 hifonics ZXi52CX speakers

2 MTX RTC653 speakers

en 1 Hifonics Brutus subwoofer in.

Tekening op dit moment:

(komt nog een andere tekening want ben nog aan het twijfelen of ik 1 set speakers niet wat meer naar boven wil maar dat komt dan ten kosten van de klankkast van de subwoofer)

http://imageshack.us/photo/my-images/221/optie1.png/

achterkant met aansluitingen voor het opladen van accu's en aansluiten op voeding

http://imageshack.us/photo/my-images/42/optie1achterkant.png/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k
  • 3 maanden later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zeer mooi topic! Handleiding is mooi met alle afbeeldingen. Hij leest goed weg en is lekker duidelijk! :goed:

Er is een handleidingen module van IPB. Zoals op http://www.spotx.nu/tutorials/

Deze wil ik gaan aanschaffen maar daar heb ik momenteel even geen geld voor liggen. Deze komt er dus wel en dit soort handleidingen komen daar natuurlijk in! :lol:

Dat heeft even mogen duren, maar door alle interne server problemen is deze module blijven liggen. Maar als de site de aankomende week naar wens blijft draaien gaan we de module invoeren en kunnen we er gebruik van maken! :)

Hier kan je er meer informatie over vinden

http://community.invisionpower.com/files/file/5386-tutorials/

incl screenshots.

:goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...