Spring naar bijdragen

Plex - stream films van je pc naar je telefoon


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Plex is een applicatie die in staat is om media die staat opgeslagen op een computer af te spelen op een smartphone of tablet. Daarnaast biedt Plex ook een mooi mediaspeler voor computers. Met de Plex-software op je thuiscomputer en de app voor je smartphone of laptop heb je overal toegang tot je muziek- en filmcollectie.

Je installeert de Plex Media Server-software op je Mac, Windows- of Linux-computer en de Plex Mobile Media-app op je Windows Phone, iOS-, of Android-toestel. Nu krijg je op je smartphone of tablet toegang tot je bibliotheek met films, foto’s en muziek maar ook tot online content. :goed:

Toegang is mogelijk via je eigen thuisnetwerk, maar ook onderweg via 3G als je de vereiste poorten in je router openzet. De app werkt snel en soepel, ook bij het bekijken van films, en door de live conversie hoef je je over de verschillende videoformaten geen zorgen te maken. De synchronisatie is ook een meerwaarde: je kunt altijd een film beginnen op je computer en afkijken op je smartphone. Daarnaast functioneert de app als afstandsbediening.

Plex is een app waarmee muziek en video’s op een telefoon of tablet kunnen worden bekeken die op een computer staan opgeslagen. Plex weet zich te onderscheiden van vergelijkbare apps door de eenvoud van het gebruik en de vele platformen waarvoor de software beschikbaar is.

Plex Mobile Media is te downloaden voor Windows Phone, de iPhone en iPad en Android. De applicatie kost 4,99; 3,99 of 3,79 euro.

Wieeee oo wie gaat het testen? :)

plex_android_big.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik kende dit al. Wou dit op mijn server draaien, alleen mijn server kon dit niet runnen... (heb zon opslag only server zeg maar)

Het zit er iig wel heel nice uit. Op je tablet kun je gewoon film kijken die op je pc staan :)

Misschien binnenkort maar eens even op de pc zetten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik zie het niet zitten, ik kopieer ze dan toch liever snel even op mijn mobiel.

Veel mobiele displays van tegenwoordig zijn namelijk 1080p en die kwaliteit wil ik dan ook gaag volledig benutten :).

Enige voordeel is natuurlijk de hoeveelheid ruimte die je vrij hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...