Spring naar bijdragen

Vraag??


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Help?

Ik heb met alcohol 120% een virtuele schijf aangemaakt en voor het spel Tiger Woods 2005 (pro golf) probeer ik de installatie gereed te maken.

Nu probeer ik de 3 schijven die dit spel bevat te schrijven op cd maar weet niet of ik nu de Cue of de bin file moet schrijven of allebei, want deze kan ik niet beide selecteren.Wat doe ik fout?

Hij geeft bij het laden van het spel aan als ik in alcohol 120, schijf 1 laadt, dat hij de 2e schijf niet kan lezen wanneer ik deze laadt.Hoe kan dit?

ik heb dit bij meerdere spellen gehad.Is er een manier om beide files (bin en Cue op een schijf te branden met dit programma?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

mvg

NoKnow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...