Spring naar bijdragen

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B477517%5D=1&product%5B455229%5D=1&product%5B446158%5D=1&product%5B496938%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B509606%5D=1&product%5B465967%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B496899%5D=1&product%5B476182%5D=1&product%5B512489%5D=1&product%5B11053%5D=1

Da's mijn versie van je samenstelling. ;) Extra kabels zijn niet nodig, wordt allemaal bijgeleverd. De componenten die ik heb vervangen zijn een stuk betrouwbaarder of beter dan wat je had staan, niemand kiest bijvoorbeeld voor een Agility 3 (relatief traag, problemen met één bepaald onderdeel) terwijl een snellere, iets grotere Samsung 830 een tientje duurder is. ;)

Qua koeling moet ik echt gaan kijken. Je komt sowieso wat hoger in de prijs te zitten, aangezien je nu helemaal geen CPU-koeler hebt geselecteerd - maar wel koelpasta - en de kast niet zo denderend is. Wat wil je met die behuizing? LED's zijn leuk, maar hebben ook nadelen. 's Nachts, bijvoorbeeld. :P Over nagedacht? Afhankelijk van wat je wilt, zal ik een processorkoeler in de samenstelling moeten opnemen, eventueel een PWM- en wat casefans en een andere behuizing. Alle drie de aanpassingen gaan je rond de 100 euro extra kosten, maar dan hoor je ook echt vrijwel niks meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Als je dat wil doen Tom heel graag ik heb namelijk wel graag dat ie stil is.

Maar ik heb liever geen andere behuizing want tegenwoordig laat ik hem snachts eigenlijk nooit meer aanstaan, mocht je echter toch een betere vinden die er ook wel mooi uitziet dan zal ik even kijken of die er ook mee door kan ;)

En nog een dingetje ik vraag me af of ik dit ding wel nodig heb: spire-sp332cb

Volgens mij is het een soort kaartlezer van allerlij kaarten maar ik maak alleen gebruik van USB en de andere gebruikelijke dingen/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nu behandel je je behuizing als een Mac: 'als hij er mooi uitziet koop ik het'. Kwaliteit gaat voor, uiterlijk kan je ermee combineren.

Gooi je budget nog ff op naar €1.100 en dan heb je een computer met deze kast (SSD bracket nog ff bijgestoken) http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B477517%5D=1&product%5B446158%5D=1&product%5B496938%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B509606%5D=1&product%5B465967%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B496899%5D=1&product%5B476182%5D=1&product%5B512489%5D=1&product%5B11053%5D=1&product%5B207294%5D=1&product%5B230587%5D=1

Btw hoezo zou de OCZ Agility 3 traag zijn? Hij heeft toch 525MB/s lezen en 475MB/s schrijven? Of mis ik nog een ander onderdeel dat de snelheid bepaalt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ja dat dacht ik ook al maar ik denk datnTom er meer verstand van heeft dan mij ;)

Trouwens die behuizing kan er ook wel mee door ietsje duurder alleen maar dat maakt niet heel veel uit. Mag ik vragen wat de grootste verschillen eetussen zijn? Goeie ventilatie?

Maar heeft hij trouwens al wifi ontvanger?

Heb trouwens even de monitor vervangen door eentje met stereoluidsprekers ingebouwt en met hdmi kabel dat leek mij iets handiger.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B477517%5D=1&product%5B446158%5D=1&product%5B496938%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B465967%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B496899%5D=1&product%5B476182%5D=1&product%5B512489%5D=1&product%5B207294%5D=1&product%5B230587%5D=1&product%5B438529%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Waarschijnlijk superieure bouwmaterialen...veel weet ik ook niet van behuizingen, ik weet nou enkel toevalig dat de Cooler Master CM Storm goed is :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Niet kijken naar puur specificaties, reviews en onderlinge tests zeggen veel meer. In de Agility 3 zit een zogenoemde asynchronous nand. Je hebt ook synchronous nands, die zijn een stuk betrouwbaarder en sneller. Je vindt ze bijvoorbeeld in de Vertex 3, maar ook in de M4- en 830-serie.

http://forums.tweaktown.com/storage-devices-methods/45374-asynchronous-vs-synchronous-nand-flash-ssd-performance.html

Bottom line: kies de Samsung 830. Die is het snelst en volgens mij nog het goedkoopst ook... Als het puur om specs zou draaien, zou ik je wel een RevoDrive 120GB aanraden; die gaat richting de 1 GBps lezen en schrijven. Helaas wordt 'ie gemaakt door OCZ en is 'ie wegens de gebruikte materialen niet zo betrouwbaar.

Qua behuizing is er afschuwelijk veel mogelijk. Het is inderdaad een kwestie van smaak, ik kan alleen aangeven dat je wel moet nadenken over of je wel of geen LED's wilt en of je bereid bent stilte in te leveren voor een naar jouw idee wat mooier uiterlijk. De CM Storm (Scout) is een prima idee en lijkt ook veel op de MS Tech behuizing die je al hebt opgenomen in je lijstje. Alleen denkt Cooler Master wat beter na over de airflow, wegwerkmogelijkheden voor kabels en scherpe randjes en zo. De Zalman Z11 Plus is ook een mogelijkheid, die heeft een prima fancontroller voorop die je kunt gebruiken voor het dimmen van je fans. Daarmee gaat volgens mij ook het licht uit dus dan heb je 's nachts, als de pc niet zoveel gebruik maakt van zijn mogelijkheden en daarmee ook de koeling wel wat minder kan, geen irritant schijnend licht in je kamer. Ik noem maar wat hoor, misschien vind je die kast wel helemaal niks.

Wifi-ontvangertje moet er nog bij inderdaad. Als je geen kaartlezer nodig hebt, hoeft 'ie er van mij niet bij. Ik heb 'm laten staan omdat je daar zelf mee kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Btw een monitor met luidsprekers...ik heb hier ook speakers op, lijkt me niet alsof ze meer dan €5 uitgeven aan die dingen in de fabriek. Het geluid is echt abysmaal slecht.

Je bent met je €25 Logitechs die erin zaten beter af qua geluidskwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ik heb liever wel leds in mijn behuizing gewoon omdat ik dat een stuk mooier vind en ik het niet erg vind omdat ik hem niet s'nachts laat downloaden.

Maar ik hou dan de LG monitor maar waarom niet die Trust speakers? En ik kan de Zalman Z11 niet vinden op azerty wel op tweakers maarja die behuizing die Roo had uitgezocht vind ik ook niet verkeerd hoor. Maar kies jij maar welke het beste is Tom dat weet jij veel beter dan ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B477517%5D=1&product%5B496938%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B509606%5D=1&product%5B465967%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B496899%5D=1&product%5B476182%5D=1&product%5B512489%5D=1&product%5B11053%5D=1&product%5B207294%5D=1&product%5B257531%5D=1&product%5B245679%5D=1

Dat is wat ik ervan heb gemaakt. Het scheelt niet veel hoor, ik heb wat onnodige dingetjes verwijderd en een CPU-koeler en een draadloze USB-adapter toegevoegd. En waarom die Logitech speakers? Logitech is een A-merk, Trust ongeveer een C-merk. Got it? ;) Niet dat ik fan ben van zulke goedkope speakers in het algemeen, maar als je zoiets neemt kan het maar beter van redelijke kwaliteit zijn. De Storm Scout is wat mij betreft prima, de behuizing is echt je eigen keuze. Die kast is prima, ik heb 'm eens geleverd en was tevreden over de kwaliteit van het ding. Hoeveel geluid 'ie maakte kan ik me niet meer herinneren, maar het scheelt al heel wat als je geen absolute stilte nodig hebt.

De rest moet je zelf beslissen. Aandachtspunten zijn nog het muis en toetsenbord setje, aangezien ik die niet ken en 't er vrij goedkoop uitziet en de monitor, omdat je die wellicht ergens anders goedkoper kunt bestellen of betere opties hebt. Het gaat erom of je die twee zaken bewust hebt uitgekozen. Als dat zo is, en je neemt ze vanwege een bepaalde reden, ga ik er niet aan rommelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke heel erg bedankt Tom ik ga hem vrijdag bestellen denk ik.

Ook bedankt voor de uitleg bij de speakers ik wil gewoon dan er redelijk geluid uit komt meer niet en de monitor en toetsenbord heb ik bewust gekozen dus ja :)

Heel erg bedankt voor het helpen met samenstellen en jullie horen nog hoe hij het doet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

No problemo, het is wel een prima pc'tje geworden zo, hoor. ;) Nog even de kortingscode: "Actie Duken, 10 euro korting". Zo lang Duken en het bedrag maar in de tekst voorkomt is het goed. Invullen bij het kopje "opmerkingen". :) Dat veld vind je in het eerste scherm nadat je op bestellen hebt geklikt. Scheelt toch ook weer een tientje. Kun je het veld niet vinden, meld dat dan hier. Dan kijk ik of ik een screenshot kan neerzetten. Het zou zonde zijn om te laten liggen, toch?

O, overigens: je weet dat je zelf Windows moet downloaden en installeren, toch? Vanwege het forum hier is dat geen standaard bij elke samenstelling, je snapt vast waarom. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Haha, nee, natuurlijk niet. Gooi ff 'n mailtje naar ze toe, of bel ze morgen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Opmerking van de dag:lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oeps heb een foutje gemaakt. Ik was op vakantie en mijn vader had alles op mijn kamer gezet dus ook al de dozen met alleen boekjes enzo erin. Eerst dacht ik huh is het niet samengesteld (want ik had de dozen nog niet opgetilt en toen pakte ik het doosje van mijn processor en er bleek bog iets in te zitten dus ik dacht shit! Gelukkig bleek het de koeling te zijn die erbij hoorde en die ik heb vervangen door een zware koeling.

Sorry dat ik zo snel conclusies trok maar ik had weinig tijd en ik wide hem deze week al helemaal klaar hebben dus alles geinstalleerd enzo daarom dacht ik heb ik het verkeerd begrepen ofzo ff snel op Duken vragen, maar gelukkig is alles goed ik mis alleen het kabeltje van de voeding dus daar moet ik nog ff over mailen als ik hem toch niet nog ergens tussen vind :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Welke kabel? De adapterkabel (varkenssnuit)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Welke kabel? De adapterkabel (varkenssnuit)?

Varkenssnuit.. Die houden we erin! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474
  • 1 maand later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke mensen heb mijn Pc nu een maandje en ben er eigenlijk dik tevreden mee. Nu heb ik alleen soms het probleem dat mijn muis en toetsenbord het niet goed doen en dan vooral tijdens het gamen waar ik helemaal gek van word. Weet iemand een goed toetsenbord en muisje van rond de 35 euro? Wel wireless kabel word hem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Je weet dat gamen en wireless niet goed samengaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je weet dat gamen en wireless niet goed samengaan?

Ben ik niet met je eens.

Ik heb hier een logitech muis liggen die ik al 4 jaar gebruik, vraag me niet welk type het is want dat kan ik niet meer lezen aan de onderkant :P

Maar hij doet het perfect! Nog nooit gezeur mee gehad, nee ook niet tijdens het gamen.

Ik kan aan de andere kant van de muur gaan staan met me muis en dan doet die het nog ;)

Opladen van de batterij is in 15 min. zo goed als vol en dan kan je gewoon weer een hele dag tegen aan.

Een volle batterij gaat bij mij zo goed als een week mee met elke dag toch zeker 2 tot 4 uur computeren.

Maar goed, voor €35,- een muis EN een toetsenbord...

Als je wilt dat het goed samen werkt zou ik als ik jou was iets meer geld daar voor uittrekken ;)

Edit: Heb het type gevonden :)

Ik heb de Logitech MX1000 en deze is alweer van 2004/2005 :o Heb hem dus al zo'n 7 of 6 jaar en werkt nog steeds super :)

http://tweakers.net/pricewatch/94380/logitech-mx1000-laser-cordless-mouse.html#tab:reviews

bewerkt door KianYu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...