Spring naar bijdragen

Nieuw ip adres en update bittorrent geen thc ,dvdhuis en softwarepaleis toegang / offline


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is het toeval dat na de update van bittorrent de bovengenoemde sites plots niet toegankelijk zijn of loop ik achter de feiten aan?

Of ligt dit echt alleen aan mijn wisselende IP door UPC?

*wat thc betreft wel, na een mailtje was dit dezelfde dag nog verholpen wat ik geweldig vind natuurlijk

De laatste 2 lukt me niet om daar een contactadres voor te vinden om dit te verhelpen, of zijn deze ten einde dat iemand mij kan pb'n die hier echt iets over weet.(gelieve discreet en geen namen of adressen openbaar die schade kunnen veroorzaken, maar lijkt me vanzelfsprekend..)

Eerst was er wel eens 1 offline van de twee en kon ik me via de ander weer resetten als er echt aanmeldproblemen waren, maar helaas zijn ze nu allebei voor mij niet vindbaar.

(ter info en overbodige reacties; er was geen sprake van een ban of slechte reputatie)

Alvast bedankt voor enige reactie in de hoop dat er een oplossing komt,

Rotjeknor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is vandaag de dag zo dat de grote / bekende torrents sites zoveel mogelijk doen om er voor te zorgen dat stichting brein niet binnen kan komen. Zo hebben ze bijvoorbeeld een ip filter draaien. Als je lid bent wordt daarbij je persoonlijke ip adres gekoppeld. Omdat deze nu is gewijzigd klopt dit niet meer in het systeem en heb je geen toegang meer. Zoals je bij THC torrents had.

De heren van THC torrents kan je vanuit hier bereiken via dit topic. misschien dat deze de contact gegevens weten van dvdhuis en softwarepaleis ?

Edit:

Ik heb net even de sites voor je willen openen.

Maar beide geven aan:

Default Parallels Plesk Panel Page

Dat duid erop dat de websites offline zijn. Ik hoop dat het tijdelijk is, maar wellicht dat beide sites offline zijn gedwongen door Brein?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij mij zijn dvdhuis, softwarepaleis, digitor en hollandseglorie offline!! Zelfde melding, dus idd., de sites zullen wel offline zijn! Nu wachten tot ze er weer zijn denk ik maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Digitor was trouwens al langer uit de lucht, wat daar mee aan de hand is weet ik niet! Stabiele THC en lucky torrents zijn er wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de reacties;duidelijk voor mij en nu maar hopen dat ze weer snel terug zijn; de spoeling wordt een beetje dun zo qua goede torrentsites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Softwarepaleis en DVDHUIS zijn inderdaad gestopt, toch zal de owner wel weer starten.

THC heeft mij teveel van de XXX cat staan. Kom zelf veel op bewildandout.org leuk aanbod en aardige staf.

Driekske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste Mensen ,

Softwarepaleis is idd off-line na 3 jaar .

Wij hebben besloten door te gaan onder de naam http://www.softwarepiraat.org

Jullie zijn natuurlijk weer van harte welkom en wij gaan ons best weer doen op de vernieuwde site.

Greetz B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...