Spring naar bijdragen

Ziggo - Telefoon via Modem aanvragen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Klopt het dat het telefonisch verkeer via het modem gaat en zoja om te telefoneren heb je toch een internet verbinding nodig.Want wij zijn afgesloten en de mederwerker van ziggo vertelde ons dat hij telefoon en digitale televisie wel kan aansluiten maar internet krijgen we pas volgende week als we het nieuwe modem ontvangen.

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat klopt, maar in je modem moet je internet verbinding worden geactiveerd en daarvoor dient het ook in de wijkcentrale te worden geactiveerd waardoor het wat papierwerk is en wat langer duurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dat klopt, maar in je modem moet je internet verbinding worden geactiveerd en daarvoor dient het ook in de wijkcentrale te worden geactiveerd waardoor het wat papierwerk is en wat langer duurt

Dat klopt, maar in je modem moet je internet verbinding worden geactiveerd en daarvoor dient het ook in de wijkcentrale te worden geactiveerd waardoor het wat papierwerk is en wat langer duurt

Hmm ja. maar ze zeiden dat we gister weer digitale televisie moesten hebben maar die is ook niet geactiveerd.

Hoop wel dat ik dan tegelijk internet heb anders kan ik weer een poos wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Lekker handig dan, maar dat moet toch wel gelijk binnenkomen neem ik aan. Wanneer heb je het aangevraagd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De monteur moet je huisnummer activeren in de wijkcentrale. Het maakt niet uit of het voor telefoonie, tv of internet is.

Bij mij duurde het, toen de monteur er was, niet meer dan 10 minuten om het te activeren. (centrale staat om de hoek)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Lekker handig dan, maar dat moet toch wel gelijk binnenkomen neem ik aan. Wanneer heb je het aangevraagd?

Ja zeker. me moeder heeft 3 kwartier aan de telefoon gehangen met de klantenservice van Ziggo, ze werd wel 5x naar een 0900 nummer gestuurd en 4x naar een geheel pakket aanvragen kant.

En bij de laatste vrouw werd gezegd dat ze in de loop van de week de digitale televisie zou activeren ( Vrijdag dus, want het was al Donderdag ). en dat de week daarop dat telefonie en internet ook weer zou worden geactiveerd, maar internet pas als we het nieuwe modem binnen zouden hebben. ( terwijl we een modem hebben van nog geen 4 maanden oud ).

Maar wat dit betreft is de klantenservice van Ziggo echt bagger slecht. de communicatie tussen het personeel daar is slecht, niemand weet waar ze het over hebben. maar jammer genoeg kan ik niet beslissen of we overstappen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...