Spring naar bijdragen

[NDS] M3 DS Real


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een M3 DS Real kaart in mijn DS. Nu heb ik hier nieuwe spelletjes opgezet, maar deze werken niet. Mijn zoontjes hebben een Ace 2i card en na het updaten hiervan deden deze spellen het wel via deze kaartjes. Kan ik de M3 DS Real kaart ook updaten en weet iemand hoe zodat ik alle spellen ok via dit kaartje kan spelen?

Alvast bedankt

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Op de site van je kaartje staat de laatste nieuwe firmware.

UPDATE: Dit is de site: http://www.m3adapter.com/SLOT-1_Series_M3DS-R.htm

Verstuurd met mijn Samsung Galaxy Gio (ICS)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

@Glen: de M3 is al een lange tijd niet meer geupdate (eind 2011 laatste update).

@sandra: je kan het beste YSMenu nemen, dat is een alternative software en die word nog wel door iemand geupdate. Als je die gebruikt heb je meer kans dat meer spellen het zullen doen.

1 - Ga naar http://filetrip.net/nds-downloads/flashcart-files/download-retrogamefan-multi-cart-update-681-f30082.html

2 - Klik op download.png

3 - Pak "30082-RetroGameFan Multi Cart Update v6.81" (zonder " ") uit met Winrar

4 - Ga naar de map "M3Real_M3iZero YSMenu" (zonder " ")

5 - Kopieer de mappen: "System", "TTMenu" en de bestanden "SRESET.DAT" en "YSMenu.nds" (zonder " ") naar je mircoSD-kaart

6 - Start je M3 op, ga naar YSMenu.nds en start deze op, start het gewenste spel op. Als het goed is moet het spel werken. Als het spel het dan nog niet doet moet je wachten op een update van je M3 (maar daar zit weinig kans in) of van YSMenu (en daar heb je meer kans op).

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heb laatst een update achtig iets ofzo gedownload. Zonde YSmenu dacht ik. Thuis even voor je kijken ;)

Maar YSmenu kan natuurlijk ook :)

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...