Spring naar bijdragen

Joomla website weergeeft eigen pagina niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik ben een nieuwe website begonnen: tech-go.co.cc

ik ben vandaag tegen een probleem aan gelopen tijdens het plaatsen van mijn eerste artikel. Hij artikel is te zien via de pagina die de categorie van het artikel laat zien, maar als je op de titel van het artikel drukt gaat hij naar een witte pagina ipv de pagina van het artikel.

Het is een Joomla website, zoals de titel al liet merken. Via google kwam ik wel mensen tegen met hetzelfde probleem alleen die oplossing (bijvoorbeeld het uitschakelen van seo vriendelijke url) werkte niet bij mij.

Als iemand een oplossing weet zou ik het graag horen. Bij voorbaat bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Maak jij de artikelen rechtstreeks in Joomla of werk je via een module? (K2 bijvoorbeeld)

Je krijgt deze melding:


<script language="javascript" type="text/javascript">
function setgood()
{
return true;
}
var sectioncategories = [];
<br><table border='1' cellpadding='2' bgcolor='#FFFFDF' bordercolor='#E8B900' align='center'><tr><td><font face='Arial' size='1' color='#000000'><b>PHP Error Message</b></font></td></tr></table><br />
<b>Warning</b>: Invalid argument supplied for foreach() in <b>/home/a5575132/public_html/templates/v1_400005/html/com_content/article/form.php</b> on line <b>15</b><br />
<br><table border='1' cellpadding='2' bgcolor='#FFFFDF' bordercolor='#E8B900' align='center'><tr><td><div align='center'><a href='http://www.000webhost.com/'><font face='Arial' size='1' color='#000000'>Free Web Hosting</font></a></div></td></tr></table>
function submitbutton(pressbutton)
{
var form = document.adminForm;
if (pressbutton == 'cancel') {
submitform(pressbutton);
return;
}
try {
form.onsubmit();
} catch (e) {
alert(e);
}
// do field validation
var text = <br><table border='1' cellpadding='2' bgcolor='#FFFFDF' bordercolor='#E8B900' align='center'><tr><td><font face='Arial' size='1' color='#000000'><b>PHP Error Message</b></font></td></tr></table><br />
<b>Fatal error</b>: Call to a member function getContent() on a non-object in <b>/home/a5575132/public_html/templates/v1_400005/html/com_content/article/form.php</b> on line <b>36</b><br />
<br><table border='1' cellpadding='2' bgcolor='#FFFFDF' bordercolor='#E8B900' align='center'><tr><td><div align='center'><a href='http://www.000webhost.com/'><font face='Arial' size='1' color='#000000'>Free Web Hosting</font></a></div></td></tr></table>

Probeer vanuit het menu eens een menu knop aan te maken die rechtstreeks naar het artikel linkt, werkt dat wel?

De foutmelding lijkt van je template te komen, probeer eens een standaard template, heb je dan nog het probleem?

bewerkt door Erwin.
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Denk dat ik het heb gevonden. Je kan voor elk artikel een bepaalde stijl uitkiezen in joomla 2.5. Ik heb de uitgekozen stijl veranderd en het werkt op de standaard template. Even andere terug zetten.

Edit: Werkt nu, bedankt erwin lag inderdaad dus aan een fout in de template.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Als ik een artikel in het menu open werkt deze. Maar welke link werkt dan niet? Verwijzen ze naar dezelfde pagina?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Had het net voor je post gefixt duken. Eerst was het zo dat als je op artikelen drukt je het artikel wel krijgt te zien, maar die pagina weergeeft alle artikelen die in die categorie zitten (op het moment maar één). Als je op de titel van het artikel drukt zou je naar de artikel pagina zelf moeten gaan, maar dit gebeurde niet. Nu wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier werkt het,

Als ik ga naar hardware -> artikelen -> en open in de pagina het artikel door op de link "

NFC, het nieuwe zintuig van je Smartphone"

te drukken

http://www.tech-go.co.cc/index.php?option=com_content&view=article&id=2:nfc-het-nieuwe-zintuig-van-je-smartphone&catid=9&Itemid=105&lang=nl

Werkt het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja, werkt nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Nou mooi dat het opgelost is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Inderdaad nogmaals bedankt. Nu alleen nog mijn site uitbreiden en bezoekers krijgen. ;-)

Verstuurd van mijn Xperia P met tapatalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...