Jump to content
Sign in to follow this  
Deeeemy

Film op USB kopieeren

Recommended Posts

Hee,Ik probeer Project x op m'n USB te zetten, alleen dan zegt hij dat het bestand te groot is.Het gaat om een USB van 16gb en een film van 6,5gb. Iemand die me kan helpen?

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Klik met je rechtermuis knop op de usb en kijk hoeveel gb je nog kan gebruiken. Hoeveel is dat?

Nog 14,4gb, daarom vind ik het ook zo raar.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Even kijken of die fat32 of ntfs is door de eigenschappen te bekijken van de USB stick. Bij fat32 kunnen de bestanden niet groter zijn als 4GB per bestand

Als ik vanavond thuis kom van het werken ga ik gelijk even kijken! Bedankt!

gisteren niet aan toe gekomen, ben twaalf uur vrij dan ga ik het even proberen!

Jaaaaa, het lukte! Heel erg bedankt!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Duken
      Welkom, in het filmtopic!
      Je hebt laatst vast wel een film gezien. En je denkt: 'Hé, deze film moet iedereen gewoon zien' of: 'Deze film moet gewoon door niemand gezien worden!'. Post dan je review van de film hier. Zodat wij weten of het de moeite waard is om die te kijken.
      Natuurlijk kun je ook gewoon rond neuzen in dit topic, om te leuke films te zoeken 
      Tips & Regels
      Moet toch echt, even wat regels...En wat tips om je post nog mooier te maken.
      Opmaak review
      Even wat tips hoe je je review het beste kan opmaken.
      Graag de naam geven van de film, wel zo handig. En daarna van bijvoorbeeld http://www.moviemeter.nl/ eventjes de samenvatting er bij plakken, zodat wij weten waar de film over gaat. En een trailer erbij. Maakt het altijd wat leuker.
      Daarna een kleine review van wat jij van de film vond. Graag in 1 of meerdere zinnen zodat wij er ook echt wat aan hebben. En om het nog wat leuker te maken, zet erbij hoeveel sterren jij de film zou geven.
      Spoilers
      Alle films?
      Ja zo kunnen wij ideeën opdoen over een leuke film. Of zo weten we welke film jullie ons niet zouden aanraken.
      Discussiëren
      Je kunt ook over de films discussiëren. Dus iemand vind die film oersaai, en jij super leuk. Kunnen jullie aan elkaar vragen: 'Waarom dan?'. Niet te bedoeling dat dit het hele topic lang doorgaat...
      Tot zover de tips & regels. Hopelijk hebben jullie hier wat aan en gaan jullie er ook wat mee doen.
      Ik zou zeggen: veel film kijk & review plezier! 
    • By avsdesign
      Hoi,
      Meer mensen ook last heeft van film downloaden van "vacantion (2015)". Wanneer ik hem download, krijg ik hem mislukt hij stopt. Een ander film of serie gaan goed met downloaden. Heb idee dat aan "vacation (2015)" ligt. Hebben jullie dat ook?
      Gr Anja
    • By TamSz
      Hoi allemaal,
      Ik ben echt gek op films en series, en ik mis eigenlijk het praten hier op het forum over de liefde die we voor films hebben, en het laatste nieuws over de nieuwste films van dit moment.
      Het leek me leuk als we in dit topic al het nieuws dat we voorbij zien komen over films plaatsen dat ons aanspreekt. Zoals bijvoorbeeld leuke nieuwe filmtrailers en filmposters, waar we dan weer met zijn alle lekker over kunnen babbelen.
      Ik plaats hier alvast een trailer van een film die mij superleuk lijkt.
      Trailer Spy

Groetjes, Tamara
    • By Avanda
      Kan iemand voor ons de documentairefilm: Het nieuwe Rijksmuseum plaatsen als DivX? Die willen we zo graag zien......

• Create New...