Spring naar bijdragen

[DS] R4i-SDHC firmware update?


11maria11

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

Ik heb een vraag over mijn r4 kaartje die bij mijn nds lite hoort. (zie foto)

Er zijn leuke spellen voor de dsi, zoals Pokemon Conquest, alleen kan ik die niet spellen omdat ik denk dat ze ndsi games zijn.

3DS v4.2.09 and DSI V1.4.4 Upgrade Firmware

Dit is de nieuwe Upgrade die bij mijn kaartje hoor, maar ik heb een vraag hierover.

Wat doet deze Upgrade Firmware eigenlijk, kun je dan ndsi/3ds spellen op het kaartje spellen.

Ik hoop dat ik genoeg heb uitgelegd, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

post-77235-0-21919900-1345493151_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Alle spellen die je op de Ndsi kunt spelen kun je ook op de Nds lite spelen. Waarschijnlijk ligt het aan de firmwire van jou kaartje probeer hem te updaten met YSmenu dat is een van de enige werkende firmwire waarmee je zowat alle spellen kunt spelen:

http://filetrip.net/nds-downloads/flashcart-files/download-retrogamefan-multi-cart-update-682-f30329.html

Je kunt er ook Wood opzetten maar dan heb je een ander linkje nodig dus als je die liever wil moet je dat even zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier kan je informatie vinden over wood

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Duken ik zie dat hij een R4i Sdhc heeft daar heb je aangepaste Wood firmwire voor nodig die link die jij gebruikt werkt volgens mij niet voor de sdhc versie ;)

Je kunt het beste eerst gewoon YSmenu proberen dat is het meest betrouwbare.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Ik heb gekeken bij de website, maar ik snap er eigenlijk niks van.. Dit staat in het text bestandje van hoe je het moet installeren, maar ik kan er weinig uitmaken.. Help.. :(

Backup your µSD to a Backup folder on your PC BEFORE upgrading to a new kernal

Format your µSD with the Panasonic SD Formatter 3.1

Use these options :

FORMAT TYPE - FULL (OverWrite)

FORMAT SIZE ADJUSTMENT - ON

IF YOU WANT TO USE THIS KERNAL AS YOUR PRIMARY KERNAL :

Extract these files and copy to root of your µSD :

Games folder

TTMenu folder

TTMenu.dat

Copy usrcheat.dat to TTMenu folder

IF YOU WANT TO USE THIS KERNAL AS YOUR SECONDARY KERNAL :

Copy your R4-SDHC/R4i-SDHC Kernal to your µSD. Extract these files and copy to root of your µSD :

Games folder

TTMenu folder

TTMenu.nds

Copy usrcheat.dat to TTMenu folder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maria, misschien lukt dit:

- Download dit http://filetrip.net/nds-downloads/flashcart-files/download-retrogamefan-multi-cart-update-682-f30329.html en pak het uit met Winrar

- Ga naar de R4-SDHC_R4i-SDHC TTMenu-map

- Kopieer TTMenu (de map), TTMenu.dat en Games (de map)

- Zet je spellen in de map Games

- Start daarna je kaart op, als die het doet dan kan je als het goed is bijna alle nieuwe spellen spelen

Als dit niet werkt kan je dit nog proberen:

- Download de laatste officiële firmware van je kaartje en zet deze op de SD-kaart

- Download dit: http://filetrip.net/nds-downloads/flashcart-files/download-retrogamefan-multi-cart-update-682-f30329.html (hoeft NIET nog een keer gedownload te worden als je dat al hebt gedaan, net als het uitpakken met Winrar)

- Ga naar de R4_Orginal_R4_Clone YSMenu map

- Kopieer TTMenu (de map), Games (de map) en YSMenu.nds

- Zet de spellen in de Games map

- Start je kaartje op, start daarna YSMenu.nds op, start daarna je spel op wat je wilt spelen

Als het goed is moet 1 van deze 2 manieren werken, en anders werkt YSMenu niet op jouw R4i SDHC en moet je dus wachten totdat er een officiële update komt van de makers (alleen acht ik die kans klein) of een beter kaart kopen zoals een Acekard 2i of een DSTWO ;)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 9 maanden later...

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb onlangs een R4i SDHC RTS Lite 2013 kaartje gekocht voor mijn 3ds met een 8gb om mijn oude spelletjes te kunnen spelen.

Er werd mij verteld naar de site van het kaartje te gaan en de software te downloaden. Dat heb ik dus gedaan, maar al dagen krijg ik bij het aanklikken van de download een "error" en ook mailtjes naar het bedrijf komen "onbezorgbaar" retour. Mijn idee: die liggen eruit. Iemand een idee hoe ik toch aan de software kan komen? Nu heb ik er niets aan.

Dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk eens op filetrip.net ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je wel. Maar nu ben ik een enorme nitwit hierin, welke download moet ik nu hebben?

Kan ik de omschrijving volgen zoals je die boven mijn berichtje hebt geschreven? Dat zou ik misschien wel kunnen volgen.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Vaak wilt in de beschrijving van de download de website staan van de flashkaart die jij hebt, misschien kan je dan beter zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...