Spring naar bijdragen

Leuke NDS Spellen gezocht


11maria11

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wie heeft een paar leuke aanraders voor de NDS! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Elite Beat Agents heeft mij vele vele uren kunnen boeien.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars en ook Phoenix Wright: Ace Attorney heb ik vroegah heerlijk kunnen uitspelen.

Phoenix Wright is in Japan een vier delentellende serie. De eerste drie delen zijn Game Boy Advance spellen. Het vierde deel is een remake van het eerste deel, met een extra hoofdstuk wat speciaal gemaakt is voor de Nintendo DualScreen. De videospel-goden waren waarschijnlijk goed gestemd, en zo mogen we nu eindelijk ook in Europa genieten van Phoenix Wright, dat in Europa verschijnt onder de naam Phoenix Wright: Ace Attorney.

In Phoenix Wright speel je de advocaat Phoenix Wright, die net klaar is met zijn studie en er nu alles aan wil doen om een top advocaat te worden. Het spel heeft twee onderdelen. In het eerste onderdeel, moet je “detective” spelen. In dit onderdeel moet je met oogtuigen spreken en bewijsmateriaal verzamelen om de onschuld van jouw cliënt te bewijzen. In het tweede onderdeel moet je de verzamelde bewijsstukken en informatie in de rechtzaal gebruiken om je cliënt niet schuldig te laten verklaren.

http://www.insidegamer.nl/recensies/10216/phoenix-wright-ace-attorney-2

"Phoenix Wright is in één woord te beschrijven: geweldig! Het spel ziet er misschien iets te simpel uit en is misschien wat lineair, maar als men daarover heen kijkt, houdt men een top titel over. Iedereen die erover klaagt dat dit soort spellen vaker gemaakt moeten worden, zijn verplicht om deze te kopen. Je zult er absoluut geen spijt van hebben! Super verhaal, prachtige muziek en een geweldig gevoel na het spelen maken dit spel tot een regelrechte topper! Ik kan niet wachten totdat ze de andere delen ook hier in Europa uit brengen…"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Chinatown Wars is inderdaad leuk! Nog steeds als je het mij vraagt. haha... Wou dat ik daar eens wat meer tijd voor had.

In ieder geval vond ik Fifa altijd erg leuk (Fifa 11 is de recenste versie voor niet-3DS) en ook Guitar Hero is leuk, al heb je daar helaas wel zo'n dingetje voor nodig (Zie plaatje)

2345549917_b1561b4e33.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Rummikub, Denksport Varia, Rythem Paradise en de hele professor Layton-serie hebben mij al uren spelplezier bezorgd! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zoals iedereen zegt, GTA CTW is leuk. Pokémon spellen (moet je wel van houden), Mario Kart (heerlijke lokale multiplayer), Big Brain Academy, Nintendog's en de Call of Duties zijn ook best leuk in lokale multiplayer. Metroid Prime Hunters is gewoon 1 van de beste first person shooter op de DS (met bots zowel als lokale multiplayer en WiFi).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...