Spring naar bijdragen

Modern Warfare 3 Server opzetten hoe gaat dat in zijn werk?


Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Hallo allemaal,

Ik zat eraan te denken om misschien een server op te zetten voor een game. Namelijk de multiplayer release van Teknogods voor Mw3.

Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe je een server moet opzetten dus zou iemand het mij stap voor stap kunnen uitleggen.

Alvast bedankt :)

Mvg

bewerkt door ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens heb je daar een bepaald programma voor nodig. Je moet sowieso wat poorten open zetten op je router. Daarnaast heb je snel internet nodig.

Wat vragen:

1. Hoeveel mensen wil je erop hebben?

2. Wordt het een dedicated server?

3. Internetsnelheid? is ook wel interessant om te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk dat het wel te doen is. Zou er niet teveel mensen opzetten, maar 18 moet wel lukken. Heb je al op google gezocht naar een how to on mw3 servers maken? Want ik kan je verder dan dit niet helpen.

Heb ooit eens een call of duty 1 (Wat ik nog steeds als een van de beste call of duty mp beschouw helemaal voor zijn tijd) server gehad, maar daarbij kon je gewoon een server maken met een bestand dat je val COD zelf kon downloaden en het spel dat je geïnstalleerd had. Poorten op router open zetten, mods downloaden en een server configuratie bestand maken was het enige wat je moest doen.

bewerkt door r4dioactivity
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Bedankt Marciej ik had die nog niet gevonden maar ik vermoed dat er een foutje zit in de versie die ik heb gedownload want hij kan geen dedicated server runnen.

Maar die dedicated server word dan toch gewoon gerunned vanaf mijn eigen computer? is er geen mogelijkheid waarmee ik hem ergens om het internet zet dat hij dan gewoon 24/7 online is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...