Spring naar bijdragen

Wii U: Algemeen. informatie en discussie topic


geraldo13

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Prijzen vallen me nog mee eigenlijk. Alleen nu al uitverkocht? Ze gaven al aan dat er best wel een run op is en dat je hem de bij de eerste lading voor meer geld zou kunnen verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, media markt is ook all uitverkocht , free record shop en dixons.....

Het gaat aardig snel.

Ik krijg ook alle informatie van andere winkels binnen en het is overal uitverkocht.

Gamemania is meestal het goedkoopste met console's .

Het is een groot concurent voor andere winkels.

Alle andere winkels moeten meegaan om gamemania te kunnen verslaan.

Media markt en saturn gaat met gamemania prijs mee als je het zegt.

Het is eenmaal een regel dat ze hebben als je de prijs kan bewijzen gaan ze ook met je mee.

Maar nu op dit moment als je nog niet ge-pre ordered hebt moet je wachten tot de volgende lading.

Dat is niet zo heel erg fijn je moet dan 1 aan 3 maanden wachten stond op Nu.NL

Mischien kan ik de artikel nog terug vinden.

Meer informatie komt nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 86

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Nog steeds, wil eerst de Wii U eens zien. Want vind het idee beetje vaag :P

Een Wii console met een scherm erin en wat knoppen erop.

Kopen ga ik sowieso niet want aanbod van games bij Nintendo is niet echt mijn soort games. Te casual.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Er komen ook Hardcore games voor de Wii U, ze hebben het zo gregeld dat het voor alle soorten groepen is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 86
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou, kom maar op met die eerste reviews vanuit Firstlook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb zelf meer een kleine reviewtje gemaakt van Firstlook zelf, aangezien er ook meer was dan de WiiU ;) :

Fistlook was leuk. Wij hadden VIP kaarten en waren er ongeveer rond 10:45. Toen we binnenkwamen hebben we eerst rondgekeken wat er allemaal was. Daarna hebben we in de rij voor de WiiU gestaan en heb ik even New Super Mario Bros WiiU mogen spelen, daarna ook even Luigi's Mansion: Dark Moon. Leuk spel, alleen moet je wel van dat puzzelen houden. Bij de CoD BOII stond een rij van hier tot Tokio, net zoals bij Halo 4. Ik heb ook nog Medal of Honor Warfighter gespeeld, ook leuk. Bij de GameMania-bus stond ook een rij voor die gele tassen van hier tot Tokio dus die heb ik maar niet gedaan.

Er was ook een plek voor mensen met retro games, en daar hadden ze Cheetahemn II liggen, gewoonweg geweldig. Die gene had ook een R.O.B. staan en zo'n beetje alles waar een retro collector een moord voor zou doen. Even Super Mario Bros op de NES gespeeld. In het preview theater hebben we gameplay gezien van: AC 3, South Park: The Stick of Truth en Tomb Raider. Tomb Raider ziet er dit keer anders uit de andere Tomb Raiders. En van South Park, tja, je moet van die humor houden.

Naarmate het drukker werd werden de rijen ook langer. Zoals ik al zei, CoD BOII en Halo 4 hadden rijen die gewoon een menselijke Chinese Muur werd en helaas heb ik die games niet kunnen spelen. Ook bij de WiiU-stand waren de rijen groot. Je had 2 rijen, 1 voor de 18+ games (ZombiU en Darksider 2) en de andere voor de rest. Wij stonden in de rij voor ZombiU/DS2 maar daar mogen maar 6 mensen tegelijk naar binnen (het was afgeschermd) dus het duurde een eeuwigheid. Dus wij zijn uit die rij gegaan, nog even rondgelopen. En toen ook aan het eind van de middag stonden wij voor de 2 keer in de rij voor de overige WiiU games. Aangezien de rij voor ZombiU/DS2 dicht was gegaan hebben we dus nog maar even gekozen voor de andere.

Dit keer hebben we NintendoLand gespeeld waarvan het Zelda-spel en het vind-het-spook-spel. Ik had de WiiU-gamepad en ik was dus de boogschieter. De rest moest met de Wii Remote te zwaard gaan. Even kort over het Zelda-spel. Je loopt door een vast traject, jij moet gewoon alles wat je tegenkomt neerhalen. Ik zat dus met de WiiU-gamepad en het lopen moest met de linker controll stick en het spannen van de boog moest met de rechter controll stick. Richten moest met de WiiU-gamepad en dat ging verrassend beter als met het met een Wii-Remote zou moeten gedaan worden. Het enige nadeel was dat je niet kon lopen tijdens het spannen van de boog, waardoor je vaak achterbleef op de rest met een zwaard.

Het vind-het-spook-spel was leuk, ik had dit keer ook de WiiU-gamepad en jij moest de andere spelers zien te pakken, in een doolhof, die zaklantarens hadden. Op het scherm van de gamepad kon ik mijzelf als spook zien, en dus de andere spelers. Op het tv-scherm konden konden de andere spelers alleen zichzelf zien. Als ik als spook dichter bij de spelers kwam ging hun Wii-Remote trillen (die was zeker bang voor de spook?) en zo konden ze met hun zaklantaarn op mij schijnen. Deden zij die lang genoeg, dan was ik dood. Het is mij niet gelukt als spook om ze te pakken, want als ik dicht bij ze kwam dan begon hun Wii-Remote te trillen en draaide zich om en ik was erbij. Dus als spook moet je tactisch denken om de dappere Mii's te grazen te nemen.

Overal: leuk, maar ik ben zelf niet zo van de lange rijen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Toffe review om te lezen, geeft mij een goed gevoel. Maar kak van die lange rijen hoor....

Helaas had ik gehoopt op een stukje ZombiU ;)

Maar bizar dat je zo lang moet wachten, hoelang mocht je gemiddeld spelen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar bizar dat je zo lang moet wachten, hoelang mocht je gemiddeld spelen dan?

10 minuten ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wii U gehackt:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nice, kunnen we eindelijk TV kijken ;)

Zijn er eigenlijk al leden die hem hebben staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat denk je? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hmm wel leuk hebbedingetje, even afwachten naar revieuws. Ben er nog niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...