Jump to content
Sign in to follow this  
'Robin

Word 2010 - Heel erg traag

Recommended Posts

Als ik Word 2010 op mijn mini laptop opstart duurt het heel lang voordat die werkelijk een werkblad opent (hij blijft heel lang hangen op dat venstertje met word 2010 erop).

Weet iemand misschien hoe dit sneller kan?

Probeer eens:

http://support.microsoft.com/kb/921541/nl

Het zou ook aan een invoegtoepassing kunnen liggen:

http://office.microsoft.com/nl-be/word-help/invoegtoepassingen-in-office-programma-s-weergeven-beheren-en-installeren-HA010354315.aspx

Dit kan je allemaal uitproberen:

Probeersel 1:

How to troubleshoot problems that occur when you start or use Word 2010, Word 2007, Word 2003, or Word 2002

Probeersel 2:

It sounds like the msiexec entry is corrupt, install Windows Installer Cleanup Utility, uninstall Office 2010, restart the computer, run Windows Installer Cleanup Utility - remove any Office 2010 entries.

Click start, run, regedit, browse to HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run, check there are no office entries.

Probeersel 3:

word 2010 freezes while changing certain options - Windows Software

Probeersel 4:

Dus in office 2010 moet je ook eens enkele addons uitschakelen:

Klik links op de Office startknop . Kies onderaan voor “Opties voor Word”. Klik links op “invoegtoepassingen”, dan onderaan op start en vink er een paar uit daar.

Probeersel 5:

- schakel ook eens de spellingscontrole uit in word 2010

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By bambi1515
      http://s29.postimg.o...ot_probleem.png
      Weet iemand hoe je de marge kwijt moet raken? ik moet de voetnoot nr 4 en 5 onder elkaar hebben zonder tussen liggende ruimte. Ik gebruik hierbij word 2007
    • By Bapao11
      Hallo,
      Ik heb voor onze keet even snel een logo in elkaar geflanst, maar ik stuit nu op 1 probleem. Ik ben nu klaar met het logo, maar ik wil er een jpeg bestandje oid van maken. Is dit mogelijk? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
      Alvast bedankt!
    • By mummy
      Ik weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort, toch hoop ik dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Het is namelijk voor een belangrijk school project.
      Ik heb word 2007 en nu moet ik de pagina nummering geven. Ik heb er al een tijd lang mee lopen prutsen (en googlen) maar kom er niet uit.
      Op pagina 6 moet de pagina nummering beginnen. En hier moet het beginnen met 1, pagina 7 is dan 2, etc.
      Dit is de indeling namelijk:
      Voorblad
      Titelpagina
      Voorwoord
      Samenvatting
      Inhoudsopgave
      Inleiding (H1, hier moet pagina 1 beginnen)
      En om het extra lastig te maken, als het uitgeprint wordt moeten dan alle nummers rechts staan? Of moet dat om en om, pag 1 rechtsonder, 2 linksonder, 3 rechtsonder etc. ?
  • Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Create New...