Spring naar bijdragen

Mp3 bestanden spelen ineens af met vlc mediaspeler


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste Forum leden.

Ik zit met het volgende:Ik heb een externe harde schijf vol muziek en film's.

Nu wil ik van diversen soorten muziek 1 cd maken,Dus ik open een map waar die cd instaat..Wat zie ik!!!

Staan er in eens allemaal oranje pionetjes voor (vlc player tekens)??

Ik heb werkelijk geen idee hoe dat ineens kan,Volgende cd mapje precies het zelfde.

Nu heb ik geprobeerd dit gewoon op een cd te branden,Maar helaas op de cd speler geen geluid.

Hoe zet ik dit terug naar Mp3 zoals het altijd was?

Ik heb windows 7.

Werkelijk geen idee wat er gebeurd is,Ik zal best wat gedaan hebben daar ik niet zo heel veel vesrtand van computers heb.

Elke hulp grijp ik graag aan

Alvast bedankt

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik heb dat vroeger ook eens voorgehad, ik heb toen in de instellingen van VLC alles uit gevinkt wat ook maar zou kunnen te maken hebben da Vlc zich als standaard mediaplayer zou gedragen. Het zou kunnen zijn dat Vlc Zich als standaard player heeft opgeworpen. Nu staat alleen nog het Formaat mkv en 1 of ander internet formaat (weet niet juist meer welk ) als standaard voor Vlc. Zins dat moment heb ik dat probleem niet meer, bij mij is trouwens geen enkele mediaplayer standaard. Dit zou het moeten oplossen. Hoe kan je dat zien? Gewoon dat de kegeltjes weg zijn en dat er gewoon mp3 staat (indien het mp3 files zijn, voor avi staat er opnieuw een afbeelding van de film met extensie avi en zo verder). Alleen bij mkv en de ene internet formaat staat nog het kegeltje bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Je hebt waarschijnlijk VLC media player geinstalleerd en toen heb je waarschijnlijk aangevinkt dat je VLC media player als standaard media player wou gebruiken voor de meeste extensies. Dit betekent dat je mp3 bestanden nog steeds mp3 bestanden zijn maar gewoon met vlc media player als standaard worden afgespeelt. Nu heb ik een vraag aan jou, als jij in je verkenner bladerd zie je dan de extensies achter de bestandsnaam staan of zie je alleen de bestandsnaam? als dat laatste het geval is kan ik je aanraden om dat eventjes te wijzigen aangezien dat nogal handig is dat doe je als volgt: klik op start en zoek vervolgens op mapopties en ga naar het tablat weergave en haal het vinkje bij verberg bekende extensies weg en klik op OK.

Als je een ander media player als standaard media player wilt gebruiken kun je het het beste en makkelijkst doen door gewoon op bijvoorbeeld een mp3 bestandje te klikken met je rechter muisknop en dan klik je op "openen met" en dan standaardprograma selecteren. Kies jou gewenste media player en vink onderaan "dit type bestand altijd met dit programma openen" aan en klaar is kees :)

Hopelijk heb ik je zo genoeg geholpen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...