Spring naar bijdragen

sims 2 sezioenen


plopsie25

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en ik zou graag sims 2 sezioenen downloaden

alleen heb ik geen flauw idee waar ik die kan vinden

Ik ben al aan het zoeken geweest maar ik kom er niet uit

Wil iemand mij helpen??

bvd gr ponneke

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ten eerste: Verander je titel. Aan de huidige titel hebben we helemaal niets...

Ten tweede, als je de Engelse versie ook goed vindt, kan je volgensmij vinden op thepiratebay.se. Zoek naar: The Sims 2 Seasons

Trouwens, ik zie nu dat hier al een topic over is: http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/15584-sims-2-seizoenen-downloaden-torrent/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dank je wel

titel is veranderd hoor !!!

ik heb op die link gekeken maar dan kom ik op een pagina van easy download die vertelt dat ik een licentie moet kopen want de trail is verlopen,nooit geweten dat ik daar al eens ben geweest maar goed

en ik snap dus niet hoe ik verder moet

Kunt u mij helpen???

bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Sja. Jelmer mag dan wel commentaar hebben op je, maar zijn antwoord leidt ook niet echt naar een oplossing aangezien het topic waar hij naar verwijst uit 2009 stamt en dus geen goede link meer bevat. Daarnaast, thepiratebay wordt in Nederland geblokkeerd op last van een stichting die zich op onwerkzame wijzen inzet voor censuur van de samenleving om de inkomensdelving van mediabonzen te verkleinen. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.

Zoek op google naar en download utorrent, ga naar torrentz.eu en zoek naar "sims 2 seasons". Download de eerste torrent via een van de daar gespecificeerde sites en laad de torrent in utorrent. Vervolgens kun je via de normale stappen het programma installeren. Handleidingen daartoe staan op onze website.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sja. Jelmer mag dan wel commentaar hebben op je, maar zijn antwoord leidt ook niet echt naar een oplossing aangezien het topic waar hij naar verwijst uit 2009 stamt en dus geen goede link meer bevat. Daarnaast, thepiratebay wordt in Nederland geblokkeerd op last van een stichting die zich op onwerkzame wijzen inzet voor censuur van de samenleving om de inkomensdelving van mediabonzen te verkleinen. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.

Zoek op google naar en download utorrent, ga naar torrentz.eu en zoek naar "sims 2 seasons". Download de eerste torrent via een van de daar gespecificeerde sites en laad de torrent in utorrent. Vervolgens kun je via de normale stappen het programma installeren. Handleidingen daartoe staan op onze website.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Sorry dat ik er geen rekening mee heb gehouden dat thepiratebay het niet meer doet. Bij werkt hij namelijk gewoon door de proxy's, en als ik dan zoek naar The Sims 2 Seasons vind ik ze dus wel, maar wat Tom zegt kan natuurlijk ook gewoon!

bewerkt door jelmer11
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tom dank u wel voor de uitleg ik heb de torrent binnen gehaald en die is nu in utorrent bezig dus dat komt helemaal goed

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...