Spring naar bijdragen

Blu-ray 3D branden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-10-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo mensen,

heb hier enkele verschillende vragen, want dit is totaal nieuw voor mij. Ik ga het dan ook op mijn manier proberen uit te leggen.Ik heb een blu-ray writer aangekocht en heb originele blu-ray 3D films die ik wil copieren. Ik werk altijd met dvdfab, dus nu ook. Dus ik neem in dvdfab, blu-ray 3D ripper en dan kom ik het eerste probleem al tegen.

Moet ik het eerste nemen 3D Apparaat? Als ik die neem gaat hij ze in een map, die ik heb aangemaakt, plaatsen. Maar dan is mijn grootste vraag, met welk programma moet ik die dan branden naar een bd-r? Ik heb clonedvd2 en nog andere programma's om die eventueel te branden (ik werk niet met nero).

En wordt die dvd dan automatisch gebrand als een 3D blu-ray, net zoals de originele blu-ray 3D die ik dan bekijk op mijn tv aangesloten op een blu-ray 3D lezer.Hopelijk begrijpen jullie wat ik hier bedoel en is er iemand die mij raad kan geven.

Alvast hartelijk bedankt. Groetjes Martine. :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...