Spring naar bijdragen

Probleem met WinAvi All in One


Vlovo

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds kort heb ik de officiele en orginele Winavi ALL IN one converter geinstalleerd op mijn comp met Windows 7.

Gezien het feit dat ik maar een leek ben op het gebied van dvd branden o.i.d. heb ik de volgende vraag.Wanneer ik een slideshow van mijn fotos maak in Magix video de luxe premium 16 en deze exporteer als een avi bestand speelt hij prima af op de comp maar niet in een normale dvd speler.

Als ik deze AVI met Windows Avi converteer naar en uitvoerbaar film op een gewone dvd speler speelt deze alles wel af alleen het beeld is erg onscherp/wazig en dus onduidelijk.Weet iemand wat ik moet doen om alles goed en dus scherp te krijgen,als het kan geen adviezen andere converters te proberen omdat ik voor deze Win Avi wel enig Euries heb betaald en het uiteraard ook voor de volle 100% goed wil hebben.

Wie o wie kan mij in klip en klare Jip en Janneke taal uit leggen hoe te handelen,waarvoor bij voorbaat al mijn hartelijke dank

Met groeten

Toon

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Heb je de kwaliteit naar dvd op zijn hoogst staan ?

zie deze handleiding en dan stap 10.

http://www.ehow.com/how_2309113_convert-avi-videos-dvd-using.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...