Spring naar bijdragen

Ondertiteling niet zichtbaar vanaf blueray speler


Peet

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik ben Peet en nieuw op dit forum.

Al enige tijd houd ik me bezig met het downloaden van leuke films. Over het algemeen gaat het goed als er bij staat dat er een nederlandse ondertiteling in te stellen is.

Soms blijkt dan toch, na het downloaden, dat wanneer ik de film op mijn externe harde schijf (Passport) zet en deze aansluit op mijn blueray speler, dat het menu niet te manipuleren is met de afstandsbediening. Ik heb van alles geprobeerd. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik verkeerd doe?

Ik krijg het menu wel in beeld maar om de film te starten moet ik de knop om een hoofdstuk verder te gaan gebruiken.

Hoop echt dat er iemand is die me wil helpen want ik begin behoorlijk gefrustreerd te raken!

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...