Spring naar bijdragen

Films draadloos afspelen - Streamen naar TV


TommuSs

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

ik heb een vraag mbt het draadloos afspelen van films.

ik download films via spotnet, deze sla ik op op mijn wd mybook live, hierna worden de films gestreamd naar mijn samsung hts e 5200 home cinema set.

Maar ik kan geen film normaal afspelen, op internet staat dat ik .mkv normaal zou moeten afspelen, dit formaat ziet mijn set niet, via usb nog niet geprobeerd. als ik een dvd download, dus een video_ts en een audio_ts map heb, kan ik het wel afspelen, maar dan gebeurt dit in gedeeltes, dus moet ik telkens het volgende bestand openen, hoe is dit op te lossen,

ik heb er niet veel verstand van, maar ik wil alles in huis graag in orde hebben, dus niet branden, geen usb stickies, gewoon op mijn mybook, streamen naar mijn home cinema en klaar is kees?!

alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Een gerenommeerde media speler aanschaffen. Dat Mkv in het lijstje staat betekent helaas niet dat het altijd vlekkeloos zal werken. Sommige van die setjes ondersteunen alleen Mkv in lage bitrate en aangezien alles steeds hoger word qua bitrate werkt het niet goed.

Het zou tevens ook zo kunnen zijn dat de verbinding te traag is om de Mkv bestanden af te spelen. De lees en schrijfsnelheden over het netwerk van de wd live is niet denderend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...