Spring naar bijdragen

Spotnet, utorrent, ondertiteling en TV


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier en ik ben vanaf zondag bezig om de film Ted te downloaden. Nu heb ik de eerste keer de film gedownload via utorrent en via VLC (VCL??) de ondertiteling erbij laten afspelen maar dat liep niet synchroom. Ik wil de film downloaden en via mijn laptop aangeven dat de film op de televisie afgespeelt moet worden. Nu laat mijn televisie alleen de film zien en niet de ondertiteling.

Enige tijd later heb ik via via gehoord dat ik het beste films kan downloaden waar de ondertiteling al in zit. Ik heb een proefabonnement op PureUsenet genomen zodat ik via Spotnet zo'n film kan downloaden. ten eerste duurt het al ruim 2 uur voordat de film gedownload is maar als het eenmaal gedownload is kan ik het niet openen??? Ik download een DVD5 bestand en er staat Nederlandse ondertiteling. Ook kreeg ik er een die via een filmcamera gefilmd is.

Ik ben hier echt een nerd in en ondertussen na 4 lange avonden ook een beetje hopeloos. Wie kan mij in Jip & Janneke taal uitleggen welke bestanden ik moet nemen, hoe ik alles het beste kan doen zodat ik dit weekend eindelijk kan gaan genieten van de film Ted :-)

Alle tips en uitleg zijn welkom.

Groetjes Wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Aller eerst raad ik aan om de website http://light.spotplanet.org te gebruiken voor het ophalen van de NZB(download).

Als u aan de linkerkant 'Ted NL' typ en daarna op zoek klikt dan komen er meerdere keuzes naar voren met verschillende filmformaten. In de FAQ van Duken.nl staat een mooi topic waarin uitgelegd wordt welk filmformaat wat is.

Note: Ik raad u aan om op de website van Spotplanet goed naar de comments te lezen, als deze aanwezig zijn. Het kan namelijk voorkomen dat een film verkeerd geüpload is.)

Note: Waarom gebruikt u 'NL' bij de film die u wilt downloaden? Dit is om aan te geven dat u opzoek bent naar de versie met Nederlandse ondertiteling. Alsnog moet u controleren of er een Nederlandse ondertiteling aanwezig is (Zie afbeelding)

Als u het gedownloade bestand opent met Spotnet dan kan het downloaden van de film beginnen.

Persoonlijk ben ik geen fan van Spotnet (lagere downloadsnelheid doordat het programma zelf wat connecties gebruikt). Zelf maak ik gebruik van Alt.Binz

Als de film volledig gedownload is en helemaal uit gepakt kunt u (aan de hand van het filmbestand) de film openen met VLC media player en genieten van TED incl. de Nederlandse ondertiteling

Als u hierna de laptop aansluit op de tv dan zal deze de film afspelen met Nederlanse ondertiteling.

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Farid.... Top ! :wub:

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Farid,

Hartelijk dank voor je antwoord :D Inmiddels kan ik inderdaad via VLC de film met ondertiteling bekijken :goed: .

Is het ook mogelijk dit bestand naar mijn itunes te verplaatsen zodat het draadloos op mijn televisie wordt afgespeeld?

Groetjes Wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Itunes kan alleen overweg met .MOV en .MP4 bestanden. Tenzij het een van deze 2 bestanden is, is het niet mogelijk om de film in Itunes te zetten.

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oke dank je wel. Ik las net ergens dat je een bestand daar naar toe kan zetten dmv handbrake.. Dus dan ga ik dat maar eens proberen! Dank je wel voor je tijd Farid, echt super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...