Spring naar bijdragen

Videobestanden worden niet herkend


yenh

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje, ik weet niet of ik goed zit, maar hoop dat iemand mij kan helpen.

Als ik series download, dan zijn afleveringen vaak in .mkv bestanden. Dat is verder geen probleem.

Maar als ik dan weer een aantal afleveringen download, dan zijn er genoeg afleveringen die prima worden weergegeven. Maar er zijn ook een aantal die gewoon als 'bestand' worden gezien door de computer.

Als ik dan rechtsklik en open met VLC, dan werkt het prima. Mijn blueray speler herkend die files alleen niet omdat de pc ze ziet als een 'bestand'.

Best irritant. Als ik dezelfde aflevering weer download wordt hij vaak wel gewoon als videobestand herkend. Onderstaand zie je hoe het eruit ziet. Kan ik hier iets aan doen dat de computer ze wel ziet als .mkv, ipv als een normaal 'bestand'. Het rare is dus dat ik wel een videoprogramma kan kiezen en dan opent en speelt hij het prima af op de pc. Ik kan ook geen standaardprogramma toewijzen omdat het bestand geen extensie heeft.

Kan iemand mij helpen? Onderstaand hoe het eruit ziet. Mocht de forum code niet werken: http://imageshack.us/photo/my-images/600/naamloosqwr.png/

naamloosqwr.png

Uploaded with ImageShack.us

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Waarschijnlijk haal je ze dan incompleet binnen. Gebruik je torrent of nieuwsgroepen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beetje laat gereageerd, maar ik heb het probleem al opgelost.

Het was heel simpel. Er was geen extensie opgegeven voor de bestanden. Enkel .avi of .mkv of iets achter de bestandsnaam plaatsen was de oplossing.

Bedankt in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...