Spring naar bijdragen

Timed out fout (931) bij verbinden met spotnet met provider Ziggo


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo beste experts,

Ik heb al bij enkele gesloten forums gekeken waarom ik spotnet niet zou kunnen starten

door te verbinden met Ziggo, mijn provider. zie bijlage.

De oplossing Avast settings expert instellingen met vinkje uit bij het Mail shield gaf alleen een nieuwe foutmelding namelijk

Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam zou niet overeenstemmen.

Heeft iemand raad?

Provider vraag Spotnet.doc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het lijkt erop dat je niet de juiste gegevens gebruikt voor het maken van een verbinding met de nieuwservers van Ziggo. Om daar zeker van te zijn dat je de juiste gegevens gebruikt kan je de News server tester tool proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het programma news server tester geeft aan dat er wel verbinding is zie bijgaande printscreen.

Dus ik probeer het opnieuw....

Nu luidt de foutmelding: gebruikersnaam en ww matchen niet.

Gecheckd op ziggo om te zien of ik misschien een verkeerde combi gebruik, maar nee die zijn verder in orde.

Wat nu

News server tester.doc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dan blijkt echt dat je gegevens niet goed zijn van Ziggo. Ik raad aan om contact op te nemen met Ziggo voor je eigen gegevens.

Meer info op https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/nieuwsgroepen/tabs/3/details/

en https://static.ziggo.nl/images/20110621_GebruikersHandleiding_internet_v1.7_Cisco_web_tcm14-16773.pdf#zoom=85

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste administrator,

Verbinding met Ziggo en spotnet is tot stand gebracht!

Mijn blinde vlek was dat ik mijn hoofd emailadres gebruikte en niet die van Ziggo.

Vriendelijk dank voor uw geduld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed om te horen! Veel plezier met downloaden.

Case closed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...