Spring naar bijdragen

Hard disk fail bij systeem check


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

beste mensen,

ik heb hier een laptop van mijn moeder die het in eens heeft begeven lijkt het er op...

het probleem: laptop start op en krijgt dan een scherm bestanden laden.. en dan heel kort het windows7 laad balkje en dan is het over en springt hij op een zwart scherm...

nu heb ik met de systeem check van hp gekeken wat de fout was.. en daar komt uit: hard disk fail!

nu dacht ik bij me eigen.. laat ik eerst een recovery uitvoeren omdat me moeder wel is vaker dingen per ongeluk heeft verwijderd. maar toen ik deze opstarten krijg ik het zelfde; bestanden laden scherm.. en toen ging hij naar windows 7 start scherm! en bleef hij daar hangen.. na 10min heb ik hem maar uitgezet.. dus ook geen installatie uit gevoerd verder.

moet ik er aan gaan denken om een nieuwe hdd tenemen? en nieuwe installatie.. of is er nog een laatste red middel..?

het is trouwens een laptop van ongeveer 5maande oud.. er zit nog garantie op alleen ik heb geen zin om me moeder 6weken zonder laptop tegaan laten zitten.

dus ben van plan het toch zelf tedoen.

word niks bijzonders op gedaan.. wat zoek spelletjes, facebook, mailen, en tekstverweken

alvast bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je nog een 2.5" HDD/SSD hebt liggen kan je die proberen erin te stoppen en het dan te testen.

Anders zou ik HP even opbellen en uithoren wat zij erover te zeggen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad, ik denk dat dit een garantie kwestie is. Contact opnemen met HP om dit te verhelpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

we zullen morgen eens gaan informeren.. heb slechte ervaringen met garantie werk.. altijd gezeur en gedonder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

owjah ik zal even laten weten hoe het is afgelopen! volgens hp was het een software fout:') met gevolg dat er een rekening bij zat.

nadat ik hem terug kreeg open geschroeft en wallaa er zat een andere hdd in dus ik geloof er weer geen zak van.. mja moeders kan er weer tegen aan met der laptop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...