Spring naar bijdragen

Video_ts branden op DVD


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Ik ben Jos en nieuw op dit forum,ook ik wil graag meer weten over het dowloaden van muziek en flims met SPOTNET.

Het downloaden gaat voorspoedig maar om de items op een afspeelbare DVD te zetten is (nog ) niet gelukt.

Eerder heb ik DVDflick geïnstallerd en met het met MICROSOFT MOVIEMAKER progamma een fotoreportage op AVI bestand te zetten en op een DVD weten te zetten.

Een gedownloade film naar het DVDflick progamma te slepen en verder te bewerken lukt me niet. De flim is opgeslagen als

VIDEO-TS bestand.

Wie kan me zeggen wat ik niet goe doe?

Groeten,Jos

bewerkt door Farid.
1 Topic met dezelfde vraag is genoeg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is een Video_TS bestand het enige wat je hebt? Er hoort namelijk een AUDIO_TS mapje bij.

Mocht je beide bestanden hebben dan kan je het branden op een lege DVD+R met IMGburn

Als je alleen de film op je PC wilt zien dan kan je het afspelen met VLC media player

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

@Farid, normaal is het AUDIO_TS mapje leeg.

@josbeeren, branden gaat ook uitstekend met Nero, kies voor DVD-Video - Nieuw, kopieer de inhoud van VIDEO_TS in het mapje VIDEO_TS van Nero, klik dan op branden, kies snelheid etc... en branden maar!

bewerkt door franswon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...