Spring naar bijdragen

Dota 2 - voor nieuwe mensen [CONSTRUCTION]


Rikkert.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo mensen!

Dota-2.jpg

Bedoeling van dit topic is om afspraken te maken om samen te spelen, om bijvoorbeeld Dota te gaan leren. Of je kunt hier handige tips geven aan beginnelingen. Zo wou pctje het wel leren net als mij.

Eventueel gebruiken we teamspeak of Skype om te praten ingame aangezien dat makkelijker is dan steeds typen.

Kleine uitleg Dota:

Dota lijkt op LoL maar het is toch anders.

Ik heb het 10 minuten gedaan. Maar snap er niks van. En ik heb veen LoL gespeeld. Dus het is anders.

Maar het concept is het zelfde.

Dota 2 (bron)

Dota began as a user-made modification for Warcraft 3 and has grown into one of the most played online games in the world. Following in the tradition of Counter-Strike, Day of Defeat, Team Fortress, Portal, and Alien Swarm, Dota 2 is the result of Valve hiring the community developers who built the mod and giving them the chance to finally build a full product out of their idea with the help of a professional team of developers and artists at Valve.

As for the gameplay, it’s a little hard to describe. The camera is set in the traditional RTS perspective, but it wouldn’t be fair to call Dota an RTS. And while each hero starts at level 1, and many times hits the level cap of 25, it wouldn’t be fair to call it an RPG.

Lots of people have tried to assign various genre names to Dota, but we think Action RTS is probably the most descriptive. And while we don’t spend a lot of time trying to figure out what genre the game is inventing, we can’t stop playing it internally!

Wat te doen met dit topic:

--> Uitleg over hoe te spelen. En tips.

Hier een kleine guide, dank aan Pctje!

--> Invites weggeven. Ga niet verkopen. Aangezien je die gratis krijgt.

--> Afspraken maken over wanneer samen spelen om het bijvoorbeeld te leren.

[Wil je er meer inzien, vraag even aan mij (Rikkert) om het topic te up daten.]

bewerkt door Rikkert.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dit filmpje is een basis tutorial voor dota, hiermee werd het voor mij in ieder geval wat duidelijker. Nu nog een keer in de praktijk brengen zullen we maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Android

hey!

ik wil wel meedoen en het jullie leren! heb nu zoon 2 jaar ervaring in DoTa (zowel dota 1 als dota 2) en ik kan nog niet alles.

TS en skype heb ik al dus laat t maar horen.

voor degene die het willen heb nog een stuk of 10 beta keys liggen dus roep me maar.

groetjes

phairdy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 157

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

TS even geüpdatet.

Ik heb het laatst met een vriend even 1 uurtje gespeeld. Nou ja, ik snap er echt geen hol van...

Niks werkt als LoL, last hitten is moeilijk. Items zijn anders. Meeste controls zijn anders.

Nouja. Misschien ooit nog maar ff proberen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Android

LoL is een simpele versie van dota met niet zulk ingewikkelde dingen, skills levellen mee met stats, niet veel active items en als ze active zijn is het geen ingewikkelde active. daarnaast werkt t stats systeem in dota compleet anders. ik vind dota leuker want je kan meer in het spel, het is uitgebreider en verfijnd. LoL is 1 meta 1,2 hooguit 3 builds en daar hou je je aan.

ja het is hetzelfde genre maar 2 compleet andere games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 157

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...